"Semmi baj, Jimin biztosan élvezni fogja, hogy így nézel ki" - kacsintott Taehyung.
"Remélem is. Ah, nagyon későn megyek érte, és még ki kell választanom a kocsit. Gyere" - rohant végig a folyosón, megrohamozta a garázst, hogy bent megálljon, és megnézze az összes autót.
"A helyedben én a Lamborghinit venném" - vigyorgott Tae.
"Ez egyáltalán nem vicces!" Jungkook elkezdte tépkedni a haját összekócolva, mint a fene, a garázsban nem volt egyetlen autó sem, ami alkalmas volt arra, hogy egy átlagos gimnazistát játsszon.
"Most mi lesz?"
" Kölcsönvenni valami olcsó kocsit."
"Nem, az sokáig fog tartani! Már így is késésben vagyok. Jimin azt fogja hinni, hogy leléptem." Jungkook a körmét rágva sétálgatott a garázsban, minden autót alaposan végigpásztázva, hogy találjon egy olyat, ami nem eléggé elhasznált ahhoz, hogy Jimin háza előtt jelenjen meg benne, a szíve gyenge volt, mivel az idő fogytán volt, és mindegyik annyira nem volt megfelelő.
"A Mercedes GT63-as!" Mondta a kulcsért szaladva, mert a többihez képest valahogy tisztességesen nézett ki.
"Szóval a Batmobilt fogod felrázni?" Kérdezte Taehyung szkeptikusan.
Jungkook erősen elpirult, amikor kinyitotta az autó ajtaját.
"Majd útközben találok valami kifogást, kívánj szerencsét!"
"Több mint szükség lesz rá" - nyögte Taehyung.
-
Az összes ruhája annyira nem tűnt megfelelőnek, így Jimin beérte egy egyszerű farmerrel és egy sötétzöld pulóverrel az edzőcipőhöz, remélve, hogy ez végre rendben van, és a félelme egyre nőtt, mert este 9 óra volt, és Jungkooknak semmi jele nem volt. Mi van, ha egyedül ment a buliba, és Yeseunggal fog szórakozni, sóhajtott Jimin, miközben lefelé sétált a lépcsőn, hogy lássa, ahogy anyja egy szappanoperát néz a tévében.
"Hova mész?" Kérdezte.
"Elmegyek a barátaimmal" - mondta Jimin az előszobába érve.
"Ha apa itthon lenne, nem mentél volna sehova."
"De nincs itthon", sziszegte Jimin viharozva a ház elé bevágva a bejárati ajtót , tényleg képes volt mindent elrontani, ha csak kinyitotta a száját, és néha elgondolkodott azon, hogyan lehetnek a szülei ilyen mélyen gonoszak, mint Junoh.
YOU ARE READING
𝐁𝐥𝐢𝐧𝐝𝐟𝐨𝐥𝐝𝐞𝐝 𝐛𝐲 𝐌𝐫.𝐉𝐞𝐨𝐧 | ʲⁱᵏᵒᵒᵏ
RomanceAz iskolában terrorizálták, otthon pedig állandóan kiabáltak vele, Jimin sosem érezte, hogy szeretik, ezért amikor egy félénk milliárdos, Jeon úr kiküldi hozzá a munkását, azt állítva, hogy ő álmai fiúja, Jimin beleegyezik, hogy a titkos szeretője l...