51.𝐉𝐚𝐯í𝐭𝐬𝐝 𝐤𝐢

327 35 12
                                    

"Jeon úr, fent van a szobájában, Suga úr két órája hozta őt a táncstúdióból" - mondta a komornyik, amikor Jungkook belépett a házba, a hatalmas óra az előszobában 43 perccel éjfél után mutatott, mivel ismét sok órát töltött a cégnél, hogy előkészí...

Ops! Esta imagem não segue nossas diretrizes de conteúdo. Para continuar a publicação, tente removê-la ou carregar outra.

"Jeon úr, fent van a szobájában, Suga úr két órája hozta őt a táncstúdióból" - mondta a komornyik, amikor Jungkook belépett a házba, a hatalmas óra az előszobában 43 perccel éjfél után mutatott, mivel ismét sok órát töltött a cégnél, hogy előkészítse az új távcső minden részének gyártási folyamatát.

Miért utasította el Jimin mindig Jungkookként, gondolta keserűen, kioldva az öltönykabátját, és levéve azt a komornyiknak adta.

Oké, nagyon furcsán viselkedett Jimin-nel az iskolában, de ez csak azért volt, mert fogalma sem volt arról, hogyan viselkedjen vele szemben. Határozottan könnyebb volt Jimin számára, mert biztos volt benne, hogy ők ketten voltak, az osztálytársa, Jungkook és Jeon úr.

"Tényleg ki kell találnom, hogyan mondjam el neki" - sóhajtott Jungkook a nyakkendőjével küszködve, miközben felfelé sétált az emeletre.

Vajon Jimin várni fog rá, mindig várta, nem számított, milyen későn ért haza a munkából, az ő kis angyala. Jungkook szívverése felgyorsult, ahogy volt, mint az édes rutinjuk szinte úgy érezte, mintha házaspár lennének.

"Jiminie" - suttogta suttogva, enyhén kopogva, de nem jött válasz, ezért kinyitotta az ajtót, óvatosan bepillantott, és látta, hogy Jimin a paplan alá burkolózva, fülig betakarva, pólóban és egy aranyos szemkötőben békésen alszik.

Jungkook kuncogott ezen a szívet melengető látványon, lábujjhegyen besétált a szobába, hogy levetkőzzön, felkapjon egy pizsamát, majd besurranjon a fürdőszobába.

Jimin fogkeféje és kozmetikumai a mosdókagyló feletti polcon hevertek, ami megforgatta a belsejét, mivel tényleg olyan érzés volt, mintha egy barátja lenne egy fedél alatt, szinte megosztva vele ezt az életteret. Jungkook sóhajtott, ahogy nézte Jimin dolgait a szíve annyira szerelmes volt, mégis annyira összetört, ha nem lett volna ilyen idióta Jimin már itt élhetett volna. soha nem kellett volna visszatérnie a szaros szüleihez, csak szeretettel kezelték volna.

"Helyre kell hoznod", mondta a tükörképét bámulva, és hajlandó volt megütni azt a fickót, aki visszabámult a jóképű arcába, és elfordult saját képmásától, hogy gyorsan lezuhanyozzon, és átöltözzön kényelmes pizsamanadrágba és pólóba.

Jungkook szíve nem volt nyugodt, amikor visszatért a hálószobába felemelte a paplant óvatosan, hogy ne ébressze fel az angyalát, de Jimin sóhajtott felé fordulva az ágyon.

"Jiminie, aludj" - suttogta Jungkook az oldalához lapulva.

" Megvárom önt Jeon úr" - motyogta Jimin a mellkasához szorítva a testét.

"Aludj kicsim, holnap fontos napod lesz, pihenned kell" - ölelte Jungkook a karjába, megcsókolva a homlokát.

Jimin a mellkasába bólintott még mélyebben hozzá bújva,mosolyogva álmodott,Jungkook teste lángolt a szomorúságtól,hogy is mondhatná el neki,ha a legkevésbé sem akarta összetörni Jimin szívét vagy megbántani. Az, hogy megszerettesse Jungkookot jobban, mint Jeon urat, volt a tervének első fázisa. Majd amikor Jimin elhagyja titkos szeretőjét, és csak egy hamis személyiség marad, megvárja a megfelelő pillanatot, hogy elmondja neki. Mégis, ez azt jelentette, hogy még jobban hazudott, mint most, vett egy házat a külvárosban, felbérelt színészeket, hogy játsszák el a szüleit.

Miért vagyok ennyire elcseszett, gondolta Jungkook, amikor meghallotta a telefonja zümmögését, így átkozódva nyúlt érte, látva egy új üzenetet Dahee-től.

"Jeon úr, hogyan hívjuk a teleszkópot? A csapat javaslata a Az űr második szeme."

Jungkook újraolvasta az üzenetet, Jimin puha hajával játszott, érezte a fiú mámorító illatát és melegségét. Csak egyetlen Nap volt, amit örökké bámulni fog, egyetlen galaxis, amit örökké keresni fog a csillagok óceánjában, egyetlen bolygó, ami körül az örökkévalóság végéig keringeni fog.

" Hívd Jiminnek" - írta le, elküldve az üzenetet.

„Persze Mr. Jeon ;)", Dahee küldött neki egy kacsintós emojit, így Jungkook felsóhajtott, a telefont a párna mellé helyezve, és visszatért, hogy mindkét karjával átölelje Jimin-t. Ha minden elromlik közöttük, mindig elmondhatja, hogy örökre beírta Jimint az emberiség történetébe, így egy része évszázadokon át élni fog. Miközben itt, a sima hétköznapi földi dolgokban, annyira irigykedett Tae-re, aki holnap látni fogja táncolni Jimin-t, és megmutatja neki a keresztbe tett ujjait.

-

A taps hatalmas volt, Taehyung és sokan felugrottak a székükről, hogy állva tapsolják meg, Jimin pedig döbbenten hajolt meg, az arca fájt a mosolygástól, Tényleg megcsinálta, végigtáncolta az egész gyakorlatot a tömeg előtt, annak ellenére, hogy annyi csodálatos versenyzőt látott, és úgy tűnt, sok embernek nagyon tetszett a teljesítménye.

"Köszönjük szépen Park úr" - lépett a színpadra az MC. "Ez volt az utolsó versenyzőnk ma délután, most egy kis türelmet szeretnék kérni, mert a zsűrinek ki kell választania a győzteseket. Kérem, élvezzék a szünetet" - mosolygott a nő a közönségre, így Jimin a színpad mögé sietett a fiúk öltözője felé.

"Hé, nagyszerű előadás volt" - lépett oda hozzá a folyosón egy lány, akire úgy emlékezett, hogy az elsők között táncolt.

"Köszönöm" - pirult el Jimin, nem volt hozzászokva a bókokhoz, kivéve Jungkooktól vagy Jeon úrtól.

"Biztosan a legjobb három között leszel, szeretnék egyszer én is olyan nagyszerűen táncolni, mint te. "Mostantól te vagy a példaképem" - izgatottan nézte, amikor Jimin állkapcsa leesett.

"Um... köszi..." - dadogta a lány mellett elhaladva az öltözőbe szaladva, hogy levegye a színpadi öltözéket, amit a jelentkezési meghallgatási videó felvétele után megtartott, és felöltözzön a rendes ruhájára.

A zsűrinek biztosan szüksége lesz még egy fél órára, ezért úgy döntött, hogy visszamegy a nagyterembe, és beszélget Taehyunggal, aki olyan csodálatos volt, hogy időt szakított rá, és tényleg eljött ide. A barátja nem is sejtette, mennyire hálás volt ezért Jimin, léptei lassúak voltak, mivel fáradt volt a verseny előtti stressz és a minden este a gyakorlóteremben töltött hosszú órák után, az sem segített, hogy ő és Jeon úr heves szerelmesek voltak, akik nem igazán tudták megtartani a kezüket maguknak, szerencsére tegnap nem. Jimin kuncogva elpirult az emlékeire, aludt, amikor Jeon úr hazajött tegnap este, így másnap reggel erősen rángatva ébredt a férfi szerető karjaiba.

Ah, ne gondolj rá megint, könyörgött magának, hogy kisétáljon a nagyterembe Taehyungot keresve, de néhány kacagó lány felkeltette a figyelmét. Követte a tekintetüket, látva, hogy forró pillantásokat vetnek egy magas fiatalemberre, aki egy átkozottul finom öltönyben volt, és egy őrülten hatalmas csokor vörös rózsát tartott a kezében, és Jimin meg kellett dörzsölnie a szemét és meg kellett csípnie a karját, mert az a szexi férfi pontosan úgy nézett ki, mint Jungkook.

 Követte a tekintetüket, látva, hogy forró pillantásokat vetnek egy magas fiatalemberre, aki egy átkozottul finom öltönyben volt, és egy őrülten hatalmas csokor vörös rózsát tartott a kezében, és Jimin meg kellett dörzsölnie a szemét és meg kellet...

Ops! Esta imagem não segue nossas diretrizes de conteúdo. Para continuar a publicação, tente removê-la ou carregar outra.

Köszi,hogy elolvastad♡

𝐁𝐥𝐢𝐧𝐝𝐟𝐨𝐥𝐝𝐞𝐝 𝐛𝐲 𝐌𝐫.𝐉𝐞𝐨𝐧 | ʲⁱᵏᵒᵒᵏ Onde histórias criam vida. Descubra agora