75.𝐁ü𝐬𝐳𝐤𝐞 𝐯𝐚𝐠𝐲𝐨𝐤

458 36 22
                                    

"Szerintem irreális lenne holnap reggel elhagyni a hálószobát" - kuncogott Jimin

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

"Szerintem irreális lenne holnap reggel elhagyni a hálószobát" - kuncogott Jimin.

Hajnali kettő körül járt az idő, és végre sikerült valamit magukra ölteniük az extra hosszú és dupla gőzölgő zuhany után, így most fürdőköpenyben bújtak az ágyon.

"Két nap múlva kedden, akkor?" Jungkook felvonta a szemöldökét.

"Jövő héten" - pirult el Jimin.

"Lemondjam a céges beosztásomat?" Jungkook a telefonjáért nyúlt.

"Megtennéd?" Jimin lábujjai táncolni kezdtek.

"Ha az izgalomtól csóválod a cuki lábujjaidat, akkor érdemes leszokni róluk" - vigyorgott Jungkook, miközben Dahee-nek írt egy sms-t, hogy elmondja,holnap nem lesz a cégnél, amikor Jimin pillangói megőrültek.

Ez azt jelentette, hogy holnap egész nap ebben a hálószobában lesz a pasija? Awwww, meg fog őrülni!

"Szeretlek", Jimin a mellkasához bújva csipkedte az ajkait, mindketten elvesznek egy mély, nyelvvel teli csókba, majd visszahúzódtak, hogy újra összeillesszék ajkaikat.

Ez egy függőség volt? Egészségtelen volt, de Jimin nem cserélné el semmiért a világon.

"Mi van az iskoláddal?" Kérdezte Jungkook egy kis csókolózás után.

"Ah iskola, tudod, Tae meg tudja győzni Seokjin urat, hogy adjon nekem egy szabad hetet. Lefogadom, hogy vannak szép módszerei, hogy meggyőzze, mutatok párat, ha szeretnéd" - húzta fel a szemöldökét Jimin játékosan az alsó ajkába harapdálva.

" Te annyira..." Jungkook felsóhajtott.

"Hogyan?" Jimin az ölében ugrált, orrukat egymáshoz simítva.

" Elképesztő" - vigyorgott Jungkook.

"Nah, én csak Jimin vagyok" - pirult el még jobban.

"A legjobb" - Jungkook elkezdett játszani a fülcimpájával az ujjai között, ahogyan azt szerette.

"Vajon mit küldtek nekem?" - sóhajtott fel hirtelen Jimin, miközben eszébe jutott valami. 

"Kik?"

"A művészeti iskola. Küldtek nekem levelet. Szombat óta hordom magammal, de nem volt bátorságom kinyitni."

"Miért?" Kérdezte Jungkook bosszúsan.

"Féltem, hogy nem fogom elviselni az elutasítást, különösen szombaton, amikor az életem és a jövőbeli kilátásaim még elég siralmasan néztek ki, nem úgy, mint most." Jimin elgondolkodott, hogy milyen hülyeséget mondott az előbb.

"Fontos lenne ellenőrizni" - motyogta Jungkook komollyá válva.

"Mi van, ha elutasítanak?"

"Akkor jövőre újra megpróbálhatod. Sok esély van az életben."

𝐁𝐥𝐢𝐧𝐝𝐟𝐨𝐥𝐝𝐞𝐝 𝐛𝐲 𝐌𝐫.𝐉𝐞𝐨𝐧 | ʲⁱᵏᵒᵒᵏ Where stories live. Discover now