30.𝐓á𝐧𝐜

328 32 6
                                    

"Ööö

Oups ! Cette image n'est pas conforme à nos directives de contenu. Afin de continuer la publication, veuillez la retirer ou mettre en ligne une autre image.

"Ööö... úgy érted, veled?" Kérdezte Jimin döbbenten.

"Gyere", Jungkook megfogta a kezét, és keresztülhúzta a szobán néhány csókolózó pár között.

Jimin gyomra már nem volt ott, amikor Jungkook átkarolta a nyakát, közelebb húzva őt, ujjait a hajába túrva, miközben a ritmusra mozogtak.

Jimin annyira bizonytalan volt, annyira nem tudta, mit tegyen, mert Jungkook is meleg volt, táncra kérte, gyengéden, de jelentőségteljesen megérintette, és volt egy másik férfi, akivel szexelni és még sok minden mást is láthatott. Nem volt megcsalás? Nem szerette volna, ha Jeon úr ilyesmiket csinál, még akkor sem, ha fogalma sem volt róla, hogy Jeon úr mit csinál, ha valóban csak ő volt az egyetlen.

Ne gondolj rá, te csak az ágyi játékszere vagy, és ez itt valósággá válhat, mondta magának Jimin, kicsit megnyugodva helyezte remegő kezét Jungkook vállára, felnézve rá.

Jungkook olyan drágán mosolygott, miközben gyengéden végigsimított a hátán, a kezeik elvesztek azokban a sima, finom érintésekben, amikor Jimin belegabalyodott a kezeibe. Jungkook fürtjeibe kiborulva, hiszen amilyen hosszúak voltak, pontosan olyan érzés volt, mint Mr. Jeoné.

Felejtsd el őt, kérlek, felejtsd el őt, légy itt ebben a szép pillanatban.

A zene megváltozott, a DJ egy balladát játszott, amire össze lehetölelkeztek, a fények lementek a szobában, Jimin szívverése szapora volt, attól félt, hogy a szíve kiugrik a mellkasából. Jungkook tenyerei kissé játékosan szorították a csípőjét, az orra az övéhez nyomódott, egy forró, kedves lehelet érte az arcát, amikor a szemhéjai leestek, de Jungkook még mindig zihált az arcán, centikre az ajkaitól, szinte az őrületbe kergetve őt a testhőjétől, azok a tenyerek a pulóvere szegélyét szorították, felemelve azt, így égő ujjhegyek súrolták a gerincét.

Jungkook halkan felnyögött erre az érintésre, arca lefelé billent, arca Jimin arcához simult, simogatva azt, orra hegye finoman súrolta Jimin nyakának oldalát, mint a pillangószárnyak, Jungkook hirtelen a testéhez húzta őt, arcát a vállába temetve, remegett a kezében.

"Jungkook? Mi történik?" Kérdezte Jimin játszadozva a fiú hajszálaival, úgy érezte, hogy annyira beindult, hogy képes lenne visítani és könyörögni Jungkooknak, hogy kiborulva csókolja meg, vetkőztesse le, rángassa a fürdőszobába és a mosdókagylóhoz szorítsa, olyan keményen, mint Jeon úr tegnap este. Végre megcsókolni őt, a fenébe, de Jungkook visszahúzódott, ahogy ránézett valami szomorúsággal, ami égett a gyönyörű szemeiben.

"Most már megyek" - motyogta, miközben hüvelykujjával végigsimított Jimin arcán. "Legyen szép estéd Jimin, találkozunk a suliban hétfőn", Jungkook hirtelen odahajolt, hogy egy nedves puszit nyomjon az arcára, majd elhúzódott tőle, és elsétált, többször megfordult, amíg el nem tűnt az ajtó mögött, otthagyva Jimin-t teljesen beteljesületlenül, összezavarodva, megtépázva és döbbenten.

𝐁𝐥𝐢𝐧𝐝𝐟𝐨𝐥𝐝𝐞𝐝 𝐛𝐲 𝐌𝐫.𝐉𝐞𝐨𝐧 | ʲⁱᵏᵒᵒᵏ Où les histoires vivent. Découvrez maintenant