32.𝐉𝐞𝐨𝐧 ú𝐫 𝐬𝐞𝐠í𝐭é𝐬𝐞

353 39 10
                                    

Jungkook csendben elbizonytalanodott, hogyan viselkedjen, vagy mit mondjon, csodálta Jimin hűségét és őszinteségét

Ups! Ten obraz nie jest zgodny z naszymi wytycznymi. Aby kontynuować, spróbuj go usunąć lub użyć innego.

Jungkook csendben elbizonytalanodott, hogyan viselkedjen, vagy mit mondjon, csodálta Jimin hűségét és őszinteségét. Ez annyira értékes volt.

"Köszönöm, hogy elmondtad nekem. Örülök, hogy megbízol bennem" - suttogta Jungkook, visszahúzva a fiút a karjába.

"De te nem bízhatsz bennem" - szipogta Jimin.

"Miért? Te így látod ezt a Jungkookot?"

"Nem, Jeon úr, én nem vagyok olyan ember, aki egyszerre két sráccal is lefekszik. Az megcsalás lenne, még meg sem csókoltam, és nem is tervezem, amíg nem találom ki a saját szívemet, és hogy kit szeretek jobban, téged vagy őt."

Jungkook felemelte a fejét és döbbenten nézett Jiminre, hűha, tényleg megtalálta a lehető legjobb férfit.

"Jimin, most még jobban csodállak téged."

"Miért?" Kérdezte Jimin bosszúsan.

"Egyszerűen csak drága vagy. A tiszta szíved és az őszinteséged kivételes, most már nyugodt lehetek, mert tudom, hogy biztosan elképesztően fogod kezelni a helyzetet, és a legjobb döntést hozod meg magadnak."

"Mi van, ha őt választom?" Kérdezte Jimin igazán halkan.

"Akkor átkozottul biztosan ő tesz téged a legboldogabbá, máskülönben velem kell majd foglalkoznia."

"Jeon úr."

"Mi az?"

"Miért vagy ennyire elfogadó, pedig már mondtam neked, hogy másba vagyok szerelmes".

"Te is mondtad, hogy szerelmes lettél belém" - kuncogott Jungkook Jimin ajkát csipkedve.

"Ah, Jeon úr, maga olyan" - sóhajtott fel Jimin.

"Hogyan?"

"Elképesztő" - bújt vissza hozzá Jimin.

"Örömmel hallom" - nevetett Jungkook a fiú hátát és oldalát simogatva, miközben erősen gondolkodott, hogyan találhatná meg a módját, hogy valaha is elfogadja, hogy a gimis szerelme és a titkos szeretője ugyanaz a személy.


-

Abban a pillanatban, amikor Jimin hétfő reggel meglátta Jungkook mosolygós arcát, bűntudat ürege nyílt meg benne, mivel Jungkook küldött neki néhány aranyos sms-t, és ő mit csinált,az egész hétvégét Jeon úr villájában töltötte, ahol Suga úr, Taehyung és a munkásai kényeztették, nem is kezdve Jeon úr lágy és durva szerelmét, alig tudott újra járni, és bár a teste őrültet játszott, órákat számolt, hogy újra szerelme karjaiban lehessen, tudta, hogy ennek véget kell vetni.

𝐁𝐥𝐢𝐧𝐝𝐟𝐨𝐥𝐝𝐞𝐝 𝐛𝐲 𝐌𝐫.𝐉𝐞𝐨𝐧 | ʲⁱᵏᵒᵒᵏ Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz