48.𝐊𝐞𝐭𝐭ő𝐫𝐞 𝐳ú𝐳𝐯𝐚

313 30 8
                                    

"Figyelj, hadd magyarázzam el neked az egészet" - nézett Jungkook a szemébe, miközben őrizte a tekintetét

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

"Figyelj, hadd magyarázzam el neked az egészet" - nézett Jungkook a szemébe, miközben őrizte a tekintetét.

" Csupa fül vagyok" - sziszegte Hoseok kényelmesen hátradőlve figyelte őt így

Jungkook elpirult, a keze még jobban remegett.

"Soha nem voltam szerelmes, egészen egy estéig egy hegyi házban az Alpokban, amikor alig értem oda egy hóvihar előtt, és láttam egy fiút a fejemben." Jungkook elkezdte remélve, hogy az igazság elmondása megállítja Hoseokot, hogy elpusztítsa a világát. "Nem fogod elhinni, de fülig szerelmes lettem abba a képzeletbeli fiúba, akit csak álmomban láttam...".

Jungkook csak beszélt és beszélt, kibökve az egész történetet, ami ide hozta őt Hoseok szemei kitágultak a döbbenettől.

"És tényleg nem tudom mit tegyek, hogyan hozzam helyre. Annyira félek, hogy mit fog Jimin tenni, ha megtudja, ezért kérlek, ne mondd el neki vagy bárkinek. Kérlek, majd kitalálom, hogyan mondjam el neki rendesen."

Hoseok kinyitotta a száját, majd újra becsukta, valamin elgondolkodva.

"Ez annyira csavaros és undorító a maga módján. Tényleg, Jimin nem érdemel ilyesmit."

"Tudom, de túl mélyen belekerültem ebbe a hazugságba ahhoz, hogy most megállítsam anélkül, hogy fájdalmat okoznék neki.

Hoseok gondterhelten bólintott az ajkába harapdálva.

"Tudod, hogy ha Jimin rájön, ezt soha nem fogja megbocsátani neked, annyira meg fog törni.

A fenébe is, te vagy az első szerelme, az első mindene, az első és talán egyetlen ember, akiben valaha is megbízott." Hoseok szavai olyanok voltak, mint a kések, amelyek átvágták a legmélyebb aggodalmait.

"Ne éreztesd velem, hogy még rosszabbul érezzem magam, mint amennyire már így is vagyok, mindent tudok" - Jungkook érezte, hogy remeg az álla.

"Oké, megtartom a titkodat, de csináld átkozottul jól, ne zúzd darabokra Jimin-t." Azok az ítélkező tekintetek nem kívánt könnyeket csaltak le az arcán.

"Köszönöm... és Hoseok, ha miután kiderül, hogy Jimin megszakít minden kapcsolatot velem, kérlek, légy mellette, nagyobb szüksége lesz egy barátra, mint valaha."

A tekintetük újra találkozott, és Hoseok bólintott, mielőtt elment mellette, és kiviharzott a kávézóból, amikor Jungkook hangos zokogásban kitörve a kezébe rejtette az arcát.

-

Jungkook megcsókolt. Jungkook figyelmeztetett engem Junoh-ra, gondolta Jimin, szóval mit keresek én itt? Végigpillantott Jeon úr villájának hatalmas márvány előcsarnokán, hiszen Suga úr épp most hozta ide, de ebben a sebezhető állapotban Jimin nem akart visszatérni a szüleihez. Szüksége volt a megváltásra, szüksége volt egy barátra, csak el akart bújni annak a kedvenc karjaiba, aki a legjobban megértette őt, aki miatt a legbiztonságosabban érezte magát, ráadásul Jungkook bátorításával meg akarta mutatni Jeon úrnak az ötletét.

"Jimin úr, mit szeretne vacsorára" - kérdezte a fő komornyik sietve.

"Bármi megfelel" - pirult el Jimin.

"A szakácsunk elkészítette a kedvenc ételeit és egy nagyszerű desszertet".

Jimin gyomra korgott, ezért sietősen lépkedett a hatalmas ebédlő felé. Már megszokta, hogy szinte minden este egyedül eszik itt, de ez megnyugvást hozott neki,észrevette, hogy sokkal könnyebb és kellemesebb enni, ha nem kell állandóan attól tartania, hogy a szülei kemény szavakkal támadnak rá. Valójában Jeon úr villája olyan volt, mintha igazi otthon lenne. Jimin erősen elpirult, amikor leült az asztal mögé a tányérját finom ételekkel megtöltve.

Hogy néz ki Jungkook otthona? Ez a gondolat olyan hirtelen pattant ki a semmiből, és Jimin bensője összecsavarodott.Nem kellene végre hűségesnek lennie valamelyikükhöz. Jungkook ma megcsókolta őt, és most itt volt, hogy intim kapcsolatba kerüljön egy másik férfival.

Talán megkérem Jeon urat, hogy csak ölelkezzenek, gondolkodott magában,lehet, hogy ő is kirúg engem, ha megtudja, hogy Jungkook megcsókolt. Ember, az ajkai olyan édesek és melegek. Jimin sóhajtozva rágta az ételt, hogy elmondja magának, hogy határozatlan, hülye és csaló, Jungkook nagyon meg fogja utálni, ha rájön, Jeon úr nagyon csalódott lesz, hogy megcsókolta Jungkookot.

"Ah, el vagyok átkozva" - sóhajtott Jimin lassan befejezte a vacsorát, majd felment Jeon úr hálószobájába.

Hosszasan fürdött, újra átgondolva a dolgot, eszébe jutottak Jungkook édes ajkai, az őrülten szép perspektíva, amit az arca nyújtott ilyen közelről nézve, a képe újra Jeon úrrá változott tegnap este, amikor orálisan kielégítette őt.

A víz hideg lett a sokáig tartó kádban üléstől,a tenyerén lévő bőr mind morzsolódott és viccesen. Itt volt az ideje, hogy kiszálljon, lassan megszárítkozzon, belebújjon az egyik kényelmes, pihe-puha fürdőköpenybe, majd lefeküdjön Jeon úr ágyára, és beszívja a párnákból áradó gyönyörű illatát, azt az illatot, amelyben Jimin mindig elveszett.

"Kérem, jöjjön haza gyorsan" - suttogta a párnába bújva, minden hangra figyelve, amíg egy könnyű kopogás fel nem ültette.

" Felveszem a szemkötőt! Kérlek, várj egy percet Jeon úr!" Kiáltott fel, az éjjeliszekrényhez nyúlva egy bolyhosért, amit magához vett. "Oké, bejöhet!" Jimin megremegett.

Tényleg ezt tette itt magával, ha Jungkook ölelgethette, a szemébe nézhetett, és egész éjjel bámulhatta a szépségét.

"Szia Jimin, milyen volt a napod?" Jeon úr közeledett, hogy Jungkook ízlését felváltva könnyed puszit nyomjon az ajkaira.

"Um úgy-ahogy" - suttogta Jimin remegve.

"Miért? Valami baj van?" Kérdezte Jeon úr.

"Nem, ez bonyolult" - sóhajtott fel Jimin.

" Tudnál adni nekem pár percet, hogy lezuhanyozzak, rögtön visszajövök és mindent elmondasz, Hacsak nem akarsz velem zuhanyozni." El tudta képzelni Jeon urat, ahogy kuncogott, amikor éhes ajkak kezdtek a nyakának bőrébe szívódni.

"Jeon úr kérem. Menjen zuhanyozni én itt fogok várni", nyögte Jimin.

"Egy próbát megért", Jeon úr még néhányszor megcsóválta az ajkait, mielőtt eltűnt a fürdőszobában.

Abban a pillanatban, hogy az ajtó becsukódott mögötte, Jimin felemelte a kötést, és egy dizájner bőrdzsekit látott a paplanon feküdni, a szívverése szaporán vert, mert megint annyira beindult. Miért? Miért volt Jeon úr ilyen hatással rá, hogy az egész teste megőrült egyetlen érintéstől. Talán mert ő volt az első, az első csókja, az első szex, az első minden, így Jungkook pillangócsókja olyan ártatlan érzés volt Jeon úr szenvedélyéhez képest. Vajon Jungkook szexelt már, tűnődött,valószínűleg nem volt az a gyengéd, félénk fiú, aki volt. Vajon megbocsátja majd nekem, hogy már megtettem mással, és hogyan tettem, gondolta Jimin, aki teljesen furcsává vált, nekidőlve az ágytámlának, a szemkötővel babrált, és azt mondta magának, hogy tényleg nem kellene odamennie Jeon úrhoz, és megcsókolnia őt a zuhany alatt.

 Vajon megbocsátja majd nekem, hogy már megtettem mással, és hogyan tettem, gondolta Jimin, aki teljesen furcsává vált, nekidőlve az ágytámlának, a szemkötővel babrált, és azt mondta magának, hogy tényleg nem kellene odamennie Jeon úrhoz, és megcs...

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Köszi,hogy elolvastad♡

𝐁𝐥𝐢𝐧𝐝𝐟𝐨𝐥𝐝𝐞𝐝 𝐛𝐲 𝐌𝐫.𝐉𝐞𝐨𝐧 | ʲⁱᵏᵒᵒᵏ Where stories live. Discover now