"ah!" Jimin felnyögött, bekötötte a szemét, és a fürdőszobai ajtóhoz botorkált, majd kinyitotta, hogy hallja a zuhogó vizet.
"Jiminie, hé... Majd én vezetlek" - hallotta Jeon úr nevetését, egy másodperccel később puha tenyerek érintették az övét, előre húzva őt, a víz Jeon úr hajáról az arcára csöpögött, amikor a fürdőköpenyét levette a válláról, miközben ajkaik összekapcsolódtak.
Jimin ugyanolyan szenvedéllyel csókolt vissza,miért is jött ide, hogy a teleszkópról és Jungkook problémáiról beszélgessen, igaz, nem azért, hogy... kiborulva botorkáljon a meleg zuhanysugár alatt, és az ajkai tele legyenek nyállal, vízzel és egy sima nyelvvel, a kezei nem találtak nyugalmat, megérintve Jeon urat mindenhol, ahová csak el tudta érni mindketten olyan durván csókolóztak, hogy holnap biztosan lesznek zúzódások az ajkai körül, de nem érdekelte kevésbé. Jungkook ma délutáni csókja annyi vágyat nyitott fel benne, hogy az ajkait megtépjék, megharapják, szétmaszatolják, a feledés homályába dörzsöljék és édesen nyalják, és a fenébe is, Jeon úr volt az egyetlen ember az életében, aki képes volt erre, akivel ilyen közel állt egymáshoz.
"Jimin... Jiminie... az én kis angyalkám..." Mr. Jeon suttogott a nyakára hulló őrült csókok között, mélyen szopogatva minden oldalról, amikor Jimin a zuhanyzó falába kapaszkodott, hátradöntve a fejét, hogy jobban hozzáférjen. Azok a lenyűgöző ajkak megtalálják a mellbimbóit, megkeményítik őket harapdálva és szopogatva őket, csípőjét és hasát végigcsípve, magával ragadva őt, így elkezdett ringatózni Mr Jeon szájpadlásán, a haján tépkedve, kegyelemért könyörögve. Őrülten szerette a zuhanyzós szexet, mivel a sima testük olyan puhán siklott egymás mentén, a további víz duplán finomította a nedves csókokat, és Jimin kidugta a nyelvét, hogy a csöpögő patak részlegesen kielégítse őt. Jeon úr még mindig a szájába vette őt őrületbe kergetve elkényeztette a hosszát és a hegyét, amíg fájdalmasan csöpögött a férfi szájába.
"Kérlek..." könyörgött Jimin, végigsimítva Mr Jeon haján, még közelebb hozva őt magához, a szájpadlásával dörzsölve hozzá a titkos szerelmi pontját. "Kérem!" Hangosabban nyögött, amikor Jeon úr tovább vitte őt olyan dimenziókba, amiket csak ők ismertek, néhány sötét felhő fölé, így lecsúszott a falon, de erős karok megragadták, megakadályozva, hogy kicsússzon, miközben Jeon úr nyelve gondoskodott róla, hogy mindent lenyaljon róla, még a csúcspontjának azokat a részeit is, amelyek a meleg vízzel együtt legurultak a lábán.
"Jimin... te vagy az én mindenem, drága angyalom", Mr. Jeon felemelte őt a falhoz szorítva, szétválasztva ajkait a nyelvével, csókolózva olyan mélyen Jimin csúcspont utáni elméje nem tudott visszajönni, teste olyan könnyű volt, hogy csak a karjait tekerte Mr. Jeon nyaka köré, lassan válaszolva a csókokra, érezve a kemény a f* nyomja a nyílását, simán okozva némi fájdalmat.
ESTÁS LEYENDO
𝐁𝐥𝐢𝐧𝐝𝐟𝐨𝐥𝐝𝐞𝐝 𝐛𝐲 𝐌𝐫.𝐉𝐞𝐨𝐧 | ʲⁱᵏᵒᵒᵏ
RomanceAz iskolában terrorizálták, otthon pedig állandóan kiabáltak vele, Jimin sosem érezte, hogy szeretik, ezért amikor egy félénk milliárdos, Jeon úr kiküldi hozzá a munkását, azt állítva, hogy ő álmai fiúja, Jimin beleegyezik, hogy a titkos szeretője l...