"Um..." - volt minden, amit Jimin ki tudott mondani, a feje olyan üres volt, a teste izzott az őrülettől.
"Megcsókolhatlak?" Kérdezte Jungkook, közelebb húzva őt a kapucnijánál fogva, így Jiminnek nem volt más választása, minthogy a nyaka köré fonja a karjait.
Szégyenlősen bólintott, a lábai annyira elgyengültek, amikor Jungkook gyönyörű arca közeledett. Millió csókot kapott már, de még sosem láthatta valakinek ezt a perspektívát az arcán, olyan furcsa, mégis lenyűgöző, Jimin a tenyerét Jungkook nyaka köré tekerte, belesimítva a hajába, amikor azok a puha ajkak megérintették az övét, megnyugtatva egy belső vihart. Ez egy puszi volt, tökéletesen illeszkedett, olyan ismerős volt, mintha végtelen sokszor csókolta volna meg azokat az ajkakat, Jimin oldala megcsavarodott, amikor Jungkook nyelve az ajkaira feküdt, bebocsátásért könyörögve, és kinyitotta a száját, hogy mélyen betöltse a szeretett íz. Olyannal, amit álmában is felidézhetett,ez valami varázslat volt, vagy Jeon úr és Jungkook ajkai tényleg ugyanolyan ízűek voltak? A kitörő pillangók veszélyesek különösen, ahogy Jungkook átkarolta erős karjaival a derekát, szenvedélyesen dolgozott a nyelvével a szájába, mélyen körbe nyalogatva az övét, mindketten képtelenek voltak elválni, beleesve abba a varázslatba és a csillagokba, gyengéden érintkezve, miközben fél arcuk nedves lett.
"Wow!" Suttogta Jimin, amikor centiméterekre húzódtak egymástól elolvadva szerelmes tekintetükben. Szóval így kellett volna lennie, belezuhanni valakibe, a szemébe.
Jimin érezte, hogy egy könnycsepp gördül végig az arcán, amit Jungkook megsimogatott a hüvelykujjával.
"Mi történt?" Kérdezte.
"Ennek kellett volna lennie az első csókomnak" - suttogta Jimin az alsó ajkát harapdálva.
"Ez az első csókunk." Jungkook olyan szeretettel figyelte őt, hogy teljesen szégyenlős lett. "Jimin én..."
Jungkook hirtelen zavarba jött idegesen húzta fel a kapucniját, amikor Jimin még mindig a puha hajával játszott.
"Mi az?" Kérdezte.
Jungkook nagy levegőt vett, mintha gondolkodna valamin.
"Én... kérdezhetek valamit?"
"Kérdezz tőlem bármit." Jimin próbálta lecsillapítani szapora szívverését, de nem sikerült.
"Jimin, lennél a barátom?" Jungkook a szemébe nézett, amikor Jimin felsikoltott, éhes csókkal az ajkaira borulva, Jungkook ugyanolyan szenvedélyesen válaszolt.
Hosszú pillanatokig olvadtak egymásba ismét nehezen váltak el.
"Szóval, ezt tekinthetem igennek?" Kérdezte Jungkook felhúzva a szemöldökét, amikor hátrahúzódtak, hogy nehéz levegőt vegyenek.
Jimin hirtelen érezte, hogy az aranyló boldogság a szívébe hull: "Szeretnék, de...".
"De mi? Nem élvezed?" Jungkook elszomorodott.
BẠN ĐANG ĐỌC
𝐁𝐥𝐢𝐧𝐝𝐟𝐨𝐥𝐝𝐞𝐝 𝐛𝐲 𝐌𝐫.𝐉𝐞𝐨𝐧 | ʲⁱᵏᵒᵒᵏ
Lãng mạnAz iskolában terrorizálták, otthon pedig állandóan kiabáltak vele, Jimin sosem érezte, hogy szeretik, ezért amikor egy félénk milliárdos, Jeon úr kiküldi hozzá a munkását, azt állítva, hogy ő álmai fiúja, Jimin beleegyezik, hogy a titkos szeretője l...