56.𝐄𝐥𝐯𝐞𝐬𝐳𝐞𝐭𝐭

311 34 20
                                    

A bokszzsák a levegőben lengett, Jungkook lélegzete szapora volt, az öklei fájtak az ütésektől, mégsem tudott felszabadulni, az izzadság lecsöpögött az arcáról, és a haja szinte kellemetlenül tapadt a pólójához

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

A bokszzsák a levegőben lengett, Jungkook lélegzete szapora volt, az öklei fájtak az ütésektől, mégsem tudott felszabadulni, az izzadság lecsöpögött az arcáról, és a haja szinte kellemetlenül tapadt a pólójához.

A tornaterem ajtajai kinyíltak, majd becsukódtak, és Jungkook megragadta a bokszzsákot, mielőtt a kesztyűt a padlóra dobta volna, és lefejtette a haját az arcáról, hogy tisztán lásson.

Taehyung hosszú, szürke kabátba volt öltözve, elegáns volt, mint mindig, amikor megállt előtte.

"Mi az?" Jungkook a vizes palackja után nyúlt, annyira dühös volt a legjobb barátjára, amiért ma rendkívül megnehezítette a dolgát.

Taehyung hallgatott, így Jungkook a szobán keresztül csapkodva zárta le az üveget.

"Te tényleg azt hitted, hogy ez vicces, azok a hülyeségek, amiket mondtál!" Sziszegte, de Taehyung ugyanolyan nyugodtan figyelte őt. "A francba, mi lett volna, ha Jimin rájön emiatt! Megkérdezi, hogy melyik egyetemre tervezek járni, komolyan?"

"Mi van, ha megkérdez téged? Mi van, ha elkezd majd tényleges kérdéseket feltenni arról, hogy ki vagy? Szeretné látni a családodat, a magánéletedet?"

A kérdések, mint a gyilkolásra irányuló kések, úgy forrt fel Jungkook vére.

"Nem gondolod, hogy már milliószor feltettem magamnak ezeket a kérdéseket. Van egy tervem, oké. Jövő héten elkezdek Jimin-nel randizni, mint Jungkook, nincs többé Mr. Jeon".

"Te vagy Mr. Jeon" - mondta Taehyung.

"Figyelj! Én soha nem ütöttem meg a legjobb barátomat, de ma este ne provokálj!"

"Felteheted a béna tetteidet, a szörnyű terveidet és a méltatlan fenyegetéseidet a seggedbe" - hangsúlyozta Taehyung az utolsó szót. "Nem fogom ezt a játékot tovább játszani veled. Végeztem. Amit ma láttam, az több mint elég volt nekem, középiskola óta ismerlek, és azt hittem, tudom, ki vagy, de te egy teljesen idegen vagy, nem akarok egy ilyen emberrel barátkozni" - szólalt meg Taehyung, amikor Jungkook állkapcsa hirtelen megremegett. "Jimin a legtisztább, legtehetségesebb, legérzékenyebb és legcsodálatosabb ember, akivel valaha találkoztam, egy igazi angyal. Megérdemli a világot, nem pedig egy ilyen szívességet, az egyetlen ember, akiben valaha is megbízott és akit szeretett, hogy ilyen szörnyen hazudjon neki, és még csak egy grimasz nélkül játsszon vele, azért jöttem, hogy elmondjam, hogy nem leszek többé a barátod, hacsak nem tisztázod ezt a dolgot anélkül, hogy összetörnéd Jimin szívét. Ne fáradj azzal, hogy írsz vagy hívsz" - Taehyung halálosan komoly pillantást vetett rá, majd hirtelen megfordult és elhagyta a tornatermet, becsapva az ajtókat, kemény csattanásuk hatására könnyek szöktek ki Jungkook szeméből.

"Tae..." - suttogta olyan halkan, nem lehet, hogy elvesztette a legjobb barátját, a testvérét, a középi Mi van, ha egy nap Jimin kisétál az életéből, nem tudta túlélni, ha erre gondolt, mert ettől elakadt a lélegzete, és olyan erős fájdalom nyilallt a mellkasába, hogy leguggolt, hogy levegőhöz jusson.

A telefonjának csörgése, mintha nem is a világból jött volna,Jungkook lábai megingott elérte a hangszórót, hogy lássa, hogy Dahee telefonja volt, gyors hangokat adott ki, a hívó Jimin.

Jungkook a pólójával törölgette az arcát, majd megnyitotta az sms-eket.

' Veszek egy zuhanyt és visszahívlak pár perc múlva.' habozott az üzenettel, remélve, hogy Jimin nem lesz túl mérges, nem vehette fel ebben az állapotban, nem volt rá logikus magyarázat, egy újabb csapda, amibe belevezette magát és Jimin-t, mivel Taehyungnak több mint igaza volt. Ilyen mélyen belelépni egy újabb hazugságba megoldás volt, vagy kötél, amire felakaszthatja magát?

Nem veszíthette el Tae-t, mihez kezd majd a legjobb barátja nélkül? Jungkook szipogva vette el a telefont a zuhanyzó felé sétálva, hogy a meleg víz lemoshassa róla az izzadtságot és a könnyeket.

Kényelmes kapucnis pulóvert és melegítőnadrágot viselt, amikor elérte a limuzint, szólt a sofőrnek, hogy kapcsoljon be valami nosztalgiaplaylistát, miközben a hátsó ülésre dőlt, és Dahee telefonjáról tárcsázta Jimin számát.skolai barátját.

"Szia Jungkook, bocsánat a zavarásért, tudom, hogy késő van... öhm" - Jimin feszültnek tűnt.

"Semmi baj. Bocs, hogy nem vettem fel korábban. Hogy vagy? Még mindig virágoznak a rózsák?" - Jungkook megpróbált egy zavartalan vidám hangnemet erőltetni.

"Igen, most nézegetem őket. Ott vannak előttem az asztalon" - sóhajtott fel Jimin.

"Király... ööö... megcsináltad a házi feladatot? Én mondhatni mindent megcsináltam" - Jungkook elátkozta magát a kínos béna beszéd miatt, de tényleg nem tudta mit mondjon.

"Ööö... holnap még van egész napom... szóval... akkor megcsinálom" - motyogta Jimin.

"Akkor jó" - sóhajtott fel Jungkook.

"Um... sajnálom, hogy ilyen későn hívlak."

"Nem, tényleg rendben van", Jungkook nagyon ideges lett.

Miért nem tudtak normálisan beszélgetni? A sofőrje megfordult megkérdezte, hogy elindítsa-e a kocsit.

„ M..”

Jungkook a szájára tette az ujját, jelezve a férfinak, hogy fogja be a száját, és rohadtul ne szóljon bele.

"Um Jungkook tudsz énekelni?" Kérdezte Jimin halkan.

"Mi?"

"Nem, csak arra gondoltam, hogy énekelnél nekem valamit."

"Uh..." Jungkook szívverése szapora lett, Jimin határozottan felismerné az énekhangját. "Te ülsz mellettem a zeneórán, pontosan tudod, hogy nem tudok énekelni." - játszotta meg a hűvöset, Taehyung szavai csengtek a fejében, felvetve a bűntudatot. 

"Igazából még sosem hallottalak énekelni a zeneórán, túl halkan csinálod" - kuncogott Jimin.

"Mert zavarban vagyok."

"Most még kíváncsibb vagyok."

Jungkook felsóhajtott.

"Oké, de ne nevess" - kezdett el énekelni teljesen hangosan és hibásan, úgy üvöltött a kocsiban, mint egy idióta, annyira szégyellte magát a sofőrje előtt, aki mindent megtett, hogy fapofát vágjon.

"Állj! Állj! Kérlek, állj meg! Rendben van" - könyörgött Jimin,mindketten kitörtek a nevetéstől. "Biztosan nem te fogsz énekelni a leendő gyerekeinknek... mármint. Jó éjt!"

Köszi,hogy elolvastad♡

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Köszi,hogy elolvastad♡

𝐇𝐞𝐲 𝐡𝐞𝐲
𝐂𝐬𝐚𝐤 é𝐫𝐝𝐞𝐤𝐥ő𝐝𝐧é𝐤 .𝐇𝐨𝐠𝐲 𝐯𝐚𝐠𝐲𝐭𝐨𝐤 𝐦𝐢 ú𝐣𝐬á𝐠 𝐯𝐞𝐥𝐞𝐭𝐞𝐤 ? 𝐑𝐞𝐦é𝐥𝐞𝐦 𝐦𝐢𝐧𝐝𝐞𝐧𝐤𝐢 𝐣ó𝐥 𝐯𝐚𝐧 .
𝐋𝐞𝐠𝐲𝐞𝐧 𝐜𝐬𝐨𝐝á𝐬 𝐧𝐚𝐩𝐨𝐭𝐨𝐤 <3

𝐁𝐥𝐢𝐧𝐝𝐟𝐨𝐥𝐝𝐞𝐝 𝐛𝐲 𝐌𝐫.𝐉𝐞𝐨𝐧 | ʲⁱᵏᵒᵒᵏ Where stories live. Discover now