43.𝐅𝐞𝐤𝐞𝐭𝐞 𝐬𝐳𝐞𝐦𝐤ö𝐭ő

331 34 13
                                    

Az ajtó halkan reccsent, és Jimin szíve duplán megdobbant, ezért gyorsan a szemkötőért nyúlt, és felvette

К сожалению, это изображение не соответствует нашим правилам. Чтобы продолжить публикацию, пожалуйста, удалите изображение или загрузите другое.

Az ajtó halkan reccsent, és Jimin szíve duplán megdobbant, ezért gyorsan a szemkötőért nyúlt, és felvette. Egy egyszerű feketét választott, és Jeon úr mostanra már tudta, hogy ez azt jelenti, hogy keményen akarja, hogy elfelejtse a fejében lévő káoszt.

"Jimin" - hallotta azt a mély hangot, ami annyira hasonlított Jungkookéra, hogy libabőrös lett tőle.  

"Bekötött szemmel vagyok Jeon úr, bejöhet" - mondta Jimin remegve a vágytól.

"Szia oh!" Jeon úr halkan felnyögött. "Elnézést, hogy ilyen későn jövök, az A tudományos csapattal ültem, és a Mars állomás megjavításának megoldásán gondolkodtam, nagyon sajnálom azokat az embereket, akik odafent vannak, csak egy végtelen éjszaka és -274 Celsius fokos hideg vákuum veszi körül őket, nincs út haza" - lépett oda Jeon úr, nagy meleg tenyerét az arcára helyezve. "És én küldtem őket oda, Bíztak bennem."

"Még mindig bíznak önben, Jeon úr, és tudom, hogy nem fogja cserbenhagyni őket" - suttogta Jimin, akinek olyan hevesen vert a szíve, amikor megcsókolta Jeon úr kezének belső oldalát, hogy majdnem darabokra esett.

"Jimin..." Jeon úr zihálva kiejtette a nevét, szétválasztva a lábát a térdével.

"Az életemet is rád bíznám, ha a helyükben lennék" - suttogta Jimin, érezve, hogy a teste megkeményedik ettől az érintéstől. "Mr. Jeon!Ah!" Jimin lehunyta a szemét a szemkötő alatt, hátrahajtotta a fejét, miközben kezeivel végigsimított Mr. Jeon combjain.

Tényleg képes lenne nélküle élni? Főleg, mivel biztosan évtizedekbe telik, mire egy olyan puha, félénk fiú, mint Jungkook, készen áll a szexre, miközben Jeon úr tűz volt, ő volt minden, amire valaha is vágyott és amire szüksége volt.

Jungkook még szűz, de talán egy nap majd szeretne tényleg ilyen dolgokat csinálni, gondolta Jimin, de az elméje teljesen elhomályosult, amikor Jeon úr a nyelvével töltötte meg az ajkait, nyomást gyakorolva arra a helyre a térdével.

A kezeik a testükön barangoltak és ő lehúzta Mr. Jeon ruháit, miközben a férfi leoldotta a fürdőköpenyét,szerelmi nyomokat hagyott, amit holnap már nem fog tudni megmagyarázni Jungkooknak az egész nyakán, de Jungkook még soha nem kérdezett egyetlen csípésről sem, hogy lehet,csodálkozott Jimin, miközben küzdött Mr. Jeon övével és alsónadrágjával, hogy kiszabadítsa a f* és lehajoljon, hogy megkeresse és a szájába vegye.

"Jimin!" Jeon úr felkiáltott, ökölbe szorítva a fiú haját.

Jimin még soha nem ért hozzá így, és wow, az az íz olyan más, hogy elkezdte fel-le ringatni a száját körülötte.

𝐁𝐥𝐢𝐧𝐝𝐟𝐨𝐥𝐝𝐞𝐝 𝐛𝐲 𝐌𝐫.𝐉𝐞𝐨𝐧 | ʲⁱᵏᵒᵒᵏ Место, где живут истории. Откройте их для себя