45.𝐓ö𝐤é𝐥𝐞𝐭𝐞𝐬

318 34 12
                                    

"A produkciós csapat várja önt, kérem, kövessen

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

"A produkciós csapat várja önt, kérem, kövessen."

Jimin reszketve sétált a folyosón egy hatalmas kivilágított terem felé, ahol egy egész operatőr csapat állította fel a felszerelést.

A rendező odasietett hozzájuk, hogy bemutatkozzon, és megkérdezze Jimin, hogy hogyan szeretné leforgatni a videót.

"Um... azon a fal mentén rendben lesz" - dadogta Jimin elkerülve mindenki tekintetét.

"Jimin úr, én vagyok a stylist, kérem jöjjön velem, hogy kiválasszunk egy ruhát a videóhoz. Hallottam, hogy ön balett és kortárs táncos" - lépett oda hozzá egy fiatal, energikus nő, aki kezet rázott vele.

"Um... igen..." Jimin totyogott a nő mögött, teljesen elborultan az egésztől.

Fehér nadrágot kapott puha anyagból és egy fehér inget.

"Elvehetem ezt?" Egy selymes sálra mutatott.

"Persze" - vigyorgott a lány. "De előbb ülj le, majd én megcsinálom a sminkedet".

Így folytatódtak az előkészületek, megkérték, hogy menjen a mosdóba és öltözzön át, majd a lány profi színpadi sminket tett rá, és megformázta a haját. A rendező asszisztense megkérdezte tőle, hogy milyen dalra fog táncolni, így hamarosan megszólalt az összes hatalmas hangszóróból, Jimin szíve megingott, amikor a terem közepére sétált a kamerák előtt, érezve a hideg padlót a meztelen lába alatt.

Az ajtó kinyílt, és a szíve kihagyott egy ütemet, de csak Taehyung jött be, széles mosolyt küldve neki.

Jimin teljesen ideges volt az egész közönség miatt, de gyorsan elkezdett nyújtózkodni.

"Készen állok" - mondta körülbelül negyed óra múlva felemelkedve a padlóról.

A rendező utasította, hogy hova álljon és hova nézzen, majd az asszisztens kiáltotta: "Take one!" és Jimin belehallgatott a zenébe, ami hiányzott.

"Um! Kezdhetem elölről?" Kérdezte.

"Persze, nyugodj meg!" A rendező felemelte a hüvelykujját.

A stáb elfoglalta a helyét, Jimin pedig egész testében izzadni kezdett az aggodalomtól.

"Jimin! Minden rendben lesz! Meg tudod csinálni!" Kiabálta Taehyung boldogan, mire Jimin erősen elpirult.

" Kettes csapó!" Kiáltotta az asszisztens, és ezúttal Jimin a zenére koncentrált, csak a tánc álomvilágába merült. A sálat képzeletbeli angyalszárnyként használta, aminek fel kellett volna emelnie őt az égbe, de egy magányos törött hattyú, mint ő, még nem tudott repülni. A tömeg, amely őt figyelte, teljesen megfeledkezett róla, csak ő volt és a tánc, a történet, amelyet a teste mozgásával, a saját nyelvével akart elmondani, amely sokkal többet tudott kifejezni, mint a tényleges szavai.

𝐁𝐥𝐢𝐧𝐝𝐟𝐨𝐥𝐝𝐞𝐝 𝐛𝐲 𝐌𝐫.𝐉𝐞𝐨𝐧 | ʲⁱᵏᵒᵒᵏ Where stories live. Discover now