18.Ú𝐣 𝐟𝐢ú

389 44 10
                                    

De ott állt az a rendkívül jóképű fiú, akit az iskola előtt látott, kezében egy halom könyvvel,Jimin szívverése rohadtul felgyorsult, a srác jól nézett ki, sötét, szépen formázott hajjal és szemüveggel, ami játékosan az orra szélére esett

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

De ott állt az a rendkívül jóképű fiú, akit az iskola előtt látott, kezében egy halom könyvvel,Jimin szívverése rohadtul felgyorsult, a srác jól nézett ki, sötét, szépen formázott hajjal és szemüveggel, ami játékosan az orra szélére esett. Jimin biztosan nem látott még senkit, aki ilyen jól nézne ki egy iskolai egyenruhában.

"Az új diák... Á, igen, Namjoon említett valami ilyesmit". Seokjin úr felsóhajtott.

"Kérem, mutatkozzon be gyorsan az osztálynak, és... foglaljon helyet ott, Jimin mellett."

"Micsoda?" Jimin majdnem visított, de már csak a mellette lévő hely volt szabad, mivel az osztályban senki sem akart vele egy padban ülni.

"Um... szia, örülök, hogy megismerhetlek. Yeo Jungkook vagyok, igen, most költöztem ide... a szüleimmel, szóval, remélem, hogy kellemes tapasztalatok lesznek itt az iskolában. Ennyi" - lett a fiú rettenetesen vörös, keresztül sietett az osztályon, hogy kihúzza a Jimin melletti széket, és az asztalra csapja a könyveit.

"Szia, Jungkook vagyok" - suttogta a fiú.

"Ezt már mondtad" - sóhajtott fel Jimin.

A fiú annyira elvörösödött, hogy néhány másodpercre a kezébe rejtette az arcát, Jimin pedig átkozta saját hülyeségét, hogy épp most sikerült elérnie, hogy Jungkook ne úgy nézzen ki, mint a többiek.

"Yeo! Park! A szünetben megismerkedhettek egymással, és cseveghettek egy kicsit" - küldött rájuk Seokjin úr egy elítélő pillantást, így mindketten igyekeztek mindent megtenni, hogy ne törjenek ki nevetésben a szemeik találkozása, a fiú szempárjai annyira kedvesek.

Igazából talán nem is olyan rossz, hogy az egyetlen szabad hely mellettem van, gondolta Jimin.

-

"Jimin! Um... a beosztásom szerint most ebédszünet van, megmutatnád az utat az ebédlőbe?" Jungkook felemelte feléje a fanyar papírdarabot, amikor Seokjin úr órája után pakoltak.

"Hé cukorfalat, Jungkook vagy, ugye?" Yeseong, az egyik legnépszerűbb lány az iskolában, aki történetesen az osztálytársuk volt, közeledett feléjük három legjobb barátnőjével. "Én szívesen elkísérlek, nem kell azzal a lúzerrel lógnod csak azért, mert olyan szerencsétlen voltál, hogy mellette kaptál helyet." - műkörmei Jungkook deszkamellkasán pihentek, amikor Jimin összezárta az öklét.

"Megkérdeztem Jimint, szia te ott", Jungkook felkapta a cuccait, jelet adva Jiminek, hogy kövesse, így kellett egy másodperc, hogy megmozdítsa a lábát a döbbenettől amibe került.

𝐁𝐥𝐢𝐧𝐝𝐟𝐨𝐥𝐝𝐞𝐝 𝐛𝐲 𝐌𝐫.𝐉𝐞𝐨𝐧 | ʲⁱᵏᵒᵒᵏ Where stories live. Discover now