Mindketten hirtelen megálltak, amikor az a népszerű lány eltakarta útjukat, műszempilláit rebegtetve, és hátracsapta a haját.
"Mit akarsz?" Kérdezte Jungkook a lány és Jimin közé lépve, így a lány szemei tágra nyíltak.
"Um... csak azon gondolkodtam, hogy Jimin, lenne-e kedved eljönni a ma esti szülinapi bulimra" - küldött egy hamis mosolyt Jimin felé.
"Boldog születésnapot és viszlát" - mondta Jungkook keresztbe fonta a karját.
"Um... úgy érted, egy igazi gimis bulira! Mint a filmekben?" Kérdezte Jimin túlságosan izgatottan, amikor Jungkook gyomra összeszorult.
"Igen, mint a filmekben, zenével, italokkal és csókolózással, az egész csomaggal" - kacsintott Jungkookra. "Túlságosan is meg vagy hívva jóképű fiú" - nézett rá úgy, ahogyan a fiú utálta.
"Nem érdekel" - mondta Jungkook hidegen.
"És veled mi a helyzet Jimin?" A lány a fiú felé fordította a figyelmét, aki rettenetesen elpirult.
"Szeretnék jönni" - dadogta, amikor Jungkook szíve megesett.
"Remek, akkor majd elküldöm SMS-ben a címemet" - vonta meg a vállát.
"Ha Jimin megy, akkor én is megyek" - mondta Jungkook, egy kőkeményet pillantást intézve felé.
"Kitűnő! Este találkozunk mindkettőtökkel, vegyetek fel valami szépet" - nézett a lány Jungkook szemébe,megnyalta az ajkait, de a fiú teljesen kitartott a tekintete elől, nem hatódott meg tőle.
"Viszlát" - nézett Jimin sóhajtva a lány mögé.
"Jimin, szerintem nem jó ötlet odamenni. Miért egyeztél bele?" Kérdezte Jungkook bosszúsan.
"Hé! Én még sosem voltam buliban. Lehet, hogy ez az egyetlen lehetőségem! meg akarom tudni, hogy milyen!" - mondta Jimin csillogó szemmel.
"És mi van, ha terrorizálni fognak?"
"Semmi baj, már hozzászoktam" - vonta meg a vállát Jimin.
Ezer bulit szervezhetnék neked, elvihetnélek a legmenőbb klubokba - kiáltotta Jungkook elméje.
"Um, szólj, ha kezdődik a buli, érted megyek" - mondta helyette Jungkook.
"Hűha! Van kocsid?" Jimin tátott szájjal emelte fel a száját.
"Um... tudod... az apám... vette a tizennyolcadik születésnapomra" - dörzsölte meg Jungkook kínosan a tarkóját.
ESTÁS LEYENDO
𝐁𝐥𝐢𝐧𝐝𝐟𝐨𝐥𝐝𝐞𝐝 𝐛𝐲 𝐌𝐫.𝐉𝐞𝐨𝐧 | ʲⁱᵏᵒᵒᵏ
RomanceAz iskolában terrorizálták, otthon pedig állandóan kiabáltak vele, Jimin sosem érezte, hogy szeretik, ezért amikor egy félénk milliárdos, Jeon úr kiküldi hozzá a munkását, azt állítva, hogy ő álmai fiúja, Jimin beleegyezik, hogy a titkos szeretője l...