57.𝐅𝐨𝐠𝐣 𝐦𝐞𝐠

299 36 16
                                    

A beszélgetés olyan gyorsan zárult le, hogy Jungkook tátott szájjal ült ott

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

A beszélgetés olyan gyorsan zárult le, hogy Jungkook tátott szájjal ült ott. Jól hallotta az imént? Jimin tényleg a közös jövőt fontolgatta? Szíve egyenetlenül vert, mert olyan aranyos volt, elméje megtelt képekkel, ő gyűrűt húzott Jimin ujjára, ők ketten gyönyörűen örökbe fogadnak gyerekeket és három bolyhos kutyát, igazi családot alapítanak.

Valóra vált álom lenne, gondolta, jelet adva a sofőrnek, hogy indítsa el a kocsit.

"Kapcsold ki a zenét" - mondta, hallgatva a motor hangját, figyelve a várost, ahogy elszáguld mellette, de a telefonja újra megszólalt, így felemelte, látva, hogy Jimin most Jeon urat hívja.

Miért fájt neki annyira, mintha a szerelme elárulná őt?

"Szia Jimin. Milyen volt a versenyed?" - vette fel nehéz szívvel. Szipogott. A másik oldalon csak szipogás volt.

'Jimin? Mi történt?"

"A szüleim olyan rosszak, olyan nagyon rosszak, nem tudok tovább..." - hallotta, ahogy Jimin zokogásban tör ki. Miért nem említette mindezt Jungkooknak, ahelyett, hogy játszott volna.

"Mit csináltak, miután megtudták, hogy megnyerted a versenyt?" Kérdezte Jungkook a bőre szétmorzsolódott.

"Annyira gyűlölnek engem, azt hiszem, anya már várja a napot, amikor megszűnök létezni."

"Jimin", könyörgött Jungkook.

"Nem tudnának egyszer, végre egyszer büszkék lenni rám? Nem számít, hogy mit fogok tenni, soha nem fogok megfelelni nekik."

"Nem azért vagy itt, hogy megfelelj a szüleidnek, hanem magadnak. Büszke vagy a győzelmedre?" Jungkook hangja nyugodt, de komoly maradt.

Jimin abbahagyta a zokogást, a másik oldalon teljes csend lett.

"Az voltam, mielőtt anyukám mindent elrontott volna."

"Akkor ne engedd, hogy elrontsa azt, amit elértél."

Hallotta Jimin hangos sóhaját.

"Jeon úr, maga az egyetlen ember, aki ennyire elgondolkodtat."

Csend lett, és Jungkook csak azt hallgatta, ahogy Jimin lélegzete magasra szökik.

"Annyira szeretném, ha átölelnél, de nem érdemlem meg" - suttogta.

mondta Jimin hosszabb idő után .

"Hol vagy most?"

"Suga úr lakásán, felajánlotta nekem a kanapét a nappaliban, ő tényleg nagyszerű barát, olyan, mint egy báty, akit még sosem láttam."

𝐁𝐥𝐢𝐧𝐝𝐟𝐨𝐥𝐝𝐞𝐝 𝐛𝐲 𝐌𝐫.𝐉𝐞𝐨𝐧 | ʲⁱᵏᵒᵒᵏ Where stories live. Discover now