2017 මාර්තුChangsa - China
Wang Yibo වාහනෙන් බහිනකොටම දැක්කෙ production team එකේ ලොකු කලබලයක්..
කට්ටියගෙ මුහුණු වල තියෙන්නෙ බරපතල පෙනුමක්. එහෙට මෙහෙට දුවනවා. කෝල්ස් ගන්නවා.. මොකක්ද ප්රශ්නෙ??
වෙනදා හැමතිස්සෙම හිනා වෙවී ඉන්න DDU host කෙනෙක් වෙන DLS (Da Zhang Wei ) වැඩසටහනේ producer එක්ක serious කතාවක්. මොකක්ද වෙලා තියෙන්නෙ ..??සෙල්සියස් අංශක 14 ක් තරම් සීතල උදෑසනක උනත් wang yibo කහපාට කැනෝලා මල් යාය ලග වාහනෙන් බැස්සෙ හරිම සතුටින් ..ප්රබෝධයෙන්.
අද හරිම ලස්සන දවසක්..!!
day day up තවත් වැඩසටහනක රූ ගත කිරීමක්..!!අද උදේ ලෑස්ති වෙනකොට යිබෝ එයාගෙ පෙනුම ගැන විශේෂයෙන් සැලකිලිමත් උනා.
කාටවත් කිව්වෙ නැති වුනාට අද දවස එනකල් යිබෝ ඇගිලි ගනිමින් හිටියේ..
ඒත් මොකද මේ හැමෝම අහස පොලව ගැටගහන්න වගේ එහෙ මෙහෙ දුව දුව කරන්නෙ..
කෝ අද guest artists ලා ටික තාම ඇවිල්ලා නැද්ද?? යිබෝ වටපිට බැලුවා. වැදගත්ම ප්රශ්නයක්.
තවම ඇවිත් නෑ වගේ.Day Day Up තවත් host කෙනෙක් උන Wang Han ලගට යිබෝ කිට්ටු උනා..
" Han ge.. මොකද මේ හැමෝම කලබලෙන් වගේ..?? "
ඒත් එක්කම අහන්න ඕනෑම වුන ප්රශ්නයත් යිබෝ පරිස්සමට එකතු කලා..
" තාම අද guest artists ලා ඇවිල්ලා නැද්ද?? "" හෙලෝ yibo.. ඒක තමයි ප්රශ්නෙ..අද Xnine ගෲප් එකට එන්න වෙන්නෙ නැතිලු.."
අවුරුදු දහනවයේ wang yibo ට දැනුනෙ කහ පාට මල් යායම අදුරු වලාකුලකින් වැහුනා වගේ..
" මොනවා.. !! ඒ මොකද..?? "
" එයාලා හදිසියේම අසනීප වෙලාලු.. "
YOU ARE READING
වෙනස් ගිම්හානයක්.. A Different Sumner
FanfictionA close to real life yizhan / zhanyi fanfiction අපි දන්න 2018 TU රූගත කල ගිම්හානය නෙවෙයි .. මේක වෙනස් ගිම්හානයක කතාවක්... Start - 07-may - 2024