34. මාව සිපගන්න..!!

337 60 153
                                    



ඒක ඇත්තටම breaking news එකක්!!

චීනයේ විතරක් නෙවෙයි අනික් රටවල ඉන්න ෆෑන්ස්ලාටත් ඒක සුබම සුබ ආරංචියක්.
Censorship එක නිසා අවුරුදු ගාණක් තිස්සෙ විකාශනය කරගන්න බැරුව බලන් හිටිය eternal faith , immortality වගේ නාට්‍ය වල production teams ගිහින් කරපු සාකච්ඡා සාර්ථක උනා.

ඇත්තටම 2016 ට කලින් චීනෙ එහෙම censorship එකක් තිබුනෙ නෑනේ. Bl drama ඒ දවස් වල තිබිලා තියෙනවා. ඒ වගේම තායිවානය , තායිලන්තය, ජපානය වගේම දැන් දකුණු කොරියාවත් bl drama වලින් ඉස්සරහට ඇවිත් ඒකෙන් international market එකකුත් හදාගෙන .
මේ වගේ කරුණු සලකා බලපු Chinese government එකෙන් තීරණය කලා BL censorship එක අහෝසි කරන්න .

Chase the breeze වෙබ් නවල් එකේ කතෲ සෑහෙන්න සතුටු උනා එයාගෙ ඔරිජිනල් කතාවෙ විදිහටම දැන් ෆිල්ම් එක හදන්න පුළුවන් කියලා .

ඒ නවකතාවෙ රසිකයොත් ඒ විදිහටම සතුටු වෙනවා.
එයාලා බලාපොරොත්තු වෙනවා දැන් ස්ක්‍රිප්ට් එක වෙනස් කරලා ඔරිජිනල් කතාව විදිහට හදයි කියලා .
ඉන්ටර්නෙට් එකේ ඒක මේ දවස් වල ට්‍රෙන්ඩින් කතාබහක්.

මේ යන විදිහට ගියොත් ස්ක්‍රිප්ට් එක ඔරිජිනල් කතාව විදිහට වෙනස් කලේ නැත්නම් චිත්‍රපටය අසාර්ථක වෙන්නත් පුළුවන් තත්ත්වයක් තියෙන්නෙ .

" zhan zhan , යිබෝ .. ඔය දෙන්නා එක්ක අපිට  කතා කරන්න ඕන .."
ඒ අධ්‍යක්ෂක zheng weiwen සහ නිශ්පාදිකා yang xia.

".Bl censorship එක අයින් කලාට පස්සේ  දැන් ඔයාලට පේනවා ඇති වෙයිබෝ එකේ තත්ත්වය . කට්ටිය ඉල්ලන්නෙ ඔරිජිනල් කතාව.."

" ඔව්. අපිත් ඒක දැක්කා .."
Zhan කිව්වෙ යිබෝ දිහා බලමින්.

" අපිට ඒකට ඔයාලගෙ අදහස් ඕනා."

" අපේ අදහස් ?? "

" ඔව් . අපි ඔයාලා දෙන්නා එක්ක contract සයින් කලේ දැන් තියෙන තිර පිටපත වෙනුවෙන්. ඉතින් ඔයාලා දෙන්නා අකමැති නම් අපි කීයටවත් ඔරිජිනල් කතාව විදිහට ඒක වෙනස් කරන්නෙ නෑ. "
එහෙම කිව්වෙ yang xia..

" ඔව්. අපි හිතුවෙ ප්‍රධාන නලුවො දෙන්නා විදිහට ඔයාලා දෙන්නා කැමති නම් විතරක් තිර පිටපත වෙනස් කරන්න .මොකද ඔයාලා දෙන්නගෙ චරිත වලට අදාලව තමයි වෙනස්කම් වෙන්නෙ ."
Weiwen ඒකට එකතු උනා.

වෙනස් ගිම්හානයක්..                                     A Different  Sumner Where stories live. Discover now