Police head quarters වලින් ඇවිත් කරපු පරීක්ෂණයට පස්සේ yang sheng ඒ චෝදනා වලට වැරදිකරු කියලා තීරණය උන බවත් ..එයාට Nanjing වලට punishment transfer එකක් ලැබුනු බවත් li wei ට ආරංචි උනා..එහෙනම් එයා චෝදනා වලට වැරදිකරු වෙලා.
ඒකෙන්ම පේනවා feng ning ට ඒ විදිහට වෙඩි තියපු එක වැරදියි කියලා ..
නැතිවෙච්චි ජීවිතයක් වෙනුවට දඩුවම ස්ථානමාරුවක් විතරයි..
ඒක මහ විහිලුවක්..!!Li wei කල්පනා කරන්නෙ කන්ණාඩියක් ඉස්සරහට ගිහින් පෙනෙන එයාගෙ රූපය දිහා බලාගෙන. අර ඉස්සර හිටිය සතුටු හිනාව පුරෝගත්ත cheerful li wei නෙවෙයි දැන් ඉන්නෙ .
බෙල්ල ලගට දිග කොණ්ඩය අවුල් වෙලා. ඇස් දෙක වෙහෙසට පත් වෙලා ගිලිලා වගේ ..
පහුගිය දවස් වල එයා පුංචි කාලේ ඉදන් යාලුවා උන feng ning ගේ මතක වල ගිලිලා හිටියේ ..ඒ අතර එයාට yang sheng ගැනත් සිහිවෙන එක නවත්තගන්න බැරිඋනා..
එදා මම ඒ මිනිහගෙ ජීවිතයත් බේරාගෙන කම්මුල් පාරකුත් කෑවා .. එදා මාර්කට් එකේ සැකකාරයෙක් ඒකාට වෙඩි තියන්න හදපු දවසේ..!!
ඊට පස්සේ මම shanghai වලින් පිටවෙලා එන්න තීරණය කලේ yang sheng ට තවත් කරදරයක් වෙන්න බැරි නිසයි.
ඒකට මට ලැබුන තෑග්ග තමයි මගේ සහෝදරයෙක් වගේ උන හොඳම යාලුවාව මරාදාපු එක.. !!
Yang sheng !! මේකේ වන්දිය උඹට ගෙවන්නම වෙනවා.!!Li wei කණ්නාඩියෙන් පේන තමන්ගේ ප්රතිබිම්බය දිහා බලාගෙන කල්පනා කලා...
ඒ වුනාට එක දෙයක් ගැන li wei තමන්ටම වෛර කරගත්තා.
ඒ මේ තරම් දේවල් උනාට පස්සෙත් එදා ලස්සන වර්ණවත් හැන්දෑවෙ දර්ශන තවමත් හිතේ මැවෙන එක..!!මේ තරම් දේවල් උනාට පස්සෙත් එදා yang sheng ගේ සිපගැනීම්.. එයාගෙ හරියටම නිවැරදි movements .., එයාගෙ උණුසුම් පහස.. මතක් වෙන එක!!
ඒ දේවල් සිහියට එන හැමවේලේම තාමත් තමන්ගේ යටිකය හිරිවැටීගෙන යන අමුතු sensation එක..!!
මේ දේවල් වලට li wei තමන්ටම වෛර කරගත්තා.!
ඒත් එයා එක් අධිශ්ඨානයකින් ..එක අරමුණකින් ඉන්නෙ දැන්.. !!එයා අතින් කොණ්ඩය හදාගෙන අක්කා සහ chen වාඩිවෙලා හිටිය living room එකට ගියා.
" අක්කා . ..chen !! අපි nanjing වලට යනවා!!
අපිට එහේ කරන්න ගොඩක් වැඩ තියේවි. .."
YOU ARE READING
වෙනස් ගිම්හානයක්.. A Different Sumner
FanficA close to real life yizhan / zhanyi fanfiction අපි දන්න 2018 TU රූගත කල ගිම්හානය නෙවෙයි .. මේක වෙනස් ගිම්හානයක කතාවක්... Start - 07-may - 2024