" li wei .. තාම ඉවර නැද්ද ?? "
කනේ ගහලා තියෙන ear piece එකෙන් එන්නෙ li chen ගෙ හඬ ..
" ඉක්මන් කරන්න .."
Li chen ඉන්නෙ එලියෙ වෑන් එකක.. ඒ වෑන් එකේ සම්පුර්ණය control panel එකක් සවි කරලා තියෙන්නෙ." තව ටිකයි.."
Li wei කියන්නේ පොඩ්ඩක්වත් අවධානය වෙනතකට ගන්න අකමැත්තෙන්..Li chen නුත් දන්නවා ඔය වගේ වැඩ වලට බාධා වෙනවා කියලා නිතර කතා කලොත්.. ඒත් හිතුවට වඩා වෙලාව යනවානෙ.. මේක මහ අවදානම් වැඩක්..
මේ තියෙන්නෙ එදා unofficial විදිහට yang sheng කරපු ටෙස්ට් එකේ විස්තර ..
Index number-. 10093.
Requesting officer - yang sheng
Chief police officer - NanjingTest samples - 1.trace dna of skin cells of " breeze.."
2. Dna sample of hair of "person 123"Test results - dna samples are compatible. Both belongs to the same person
Samples - discarded after the test.
ඔව්.. පනාවෙ තිබුන කොන්ඩේ dna ටෙස්ට් කරන කොට yang sheng ඒකට li wei ගෙ නම සඳහන් කරලා නෑ.. person 123 කියලා දාලා තියෙන්නෙ..
Li wei ට තේරෙනවා මේක අහූවුනොත් yang sheng ගෙ රස්සාව ඉවරයි කියලා ..
ඒකෙන් පේනවා yang sheng අර ප්රසිද්ධ හොරා breeze කවුද කියලා hair sample එකකින් හඳුනා ගත්තා.. ඒත් ඒ test result එක හැංගුවා කියලා ..Sheng .. ඔයා මෙතනත් මාව සම්පුර්ණයෙන්ම ආරක්ෂා කරලා තියෙන්නෙ.. මගේ නම කොහේවත් නෑ..
ඒ මදිවට ටෙස්ට් එක කලාට පස්සේ samples ටික විනාශ කරලා..!!
ඉතින් sheng . මාව මේ තරම් ආරක්ෂා කරපු ඔයාව අමාරුවෙ වැටෙනකල් මට බලා ඉන්න බැරි එක සාධාරණයි නේද..ඒ yang sheng ගෙ නම තියෙන test එකේ details එයා system එකෙන් අයින් කරන්න එයා හැදුවෙ..
හැබැයි එයාට එතකොට තේරුනා එහෙම කලොත් ඔක්කොම ඊට පස්සේ කරපු tests වල index numbers වෙනස් වෙනවා කියලා .. ඒ වැඩේ හරි යන්නේ නෑ.. System එක hack කරලා කියලා පේනවා එතකොට ..
ඒ නිසා කල්පනා කරපු li Wei කලේ ඊට පස්සේ තිබුන index number 10094 test එකේ විස්තර ටිකම 10093 ට දැම්මා..ඊට පස්සේ ඒකේ test result එකට දැම්මා
inadequate sample . Please repeat the test කියලා ..
එතකොට හරිනේ. 10093 සාම්පල් එක ප්රමාණවත් නැති නිසා ඒකම 10094 index number එකට කලා.. 10094 විස්තර ඔක්කොම ටික හොඳට තියෙනවානෙ. දැන් yang sheng ගේ නමත් නෑ.. මුකුත් index numbers වෙනස් වෙලත් නෑ.. System එක වෙනස් කලා කියලා පේන්නෙත් නැහැ.
YOU ARE READING
වෙනස් ගිම්හානයක්.. A Different Sumner
FanfictionA close to real life yizhan / zhanyi fanfiction අපි දන්න 2018 TU රූගත කල ගිම්හානය නෙවෙයි .. මේක වෙනස් ගිම්හානයක කතාවක්... Start - 07-may - 2024