38. ආයෙමත් අපේ පඩිපෙල...

251 49 84
                                    

අලුත් chief ඇවිත් ගිහින් පැය එක හමාරකට විතර පස්සේ මේ පොලිස් වාහනයකින් ආයෙත් ආව නිලධාරියෝ තුන්දෙනා කවුද??
Nanjin පොලිසියේ නිලධාරීන් මුහුණට මුහුණ බලා ගත්තා..
හැබැයි මේ ඉන්න උසස් නිලධාරියා නම් බොහෝ දුරට අද උදේ ආව අලුත් චීෆ් වගේ..
ඒක පුදුමයට කාරණාවක්.

Yang sheng එක්ක මේ Nanjin station ආව අනික් දෙන්නා එයාගෙ deputy liu hikuan..සහ එකට වැඩ කල wang houxang .
ඒ දෙන්නටත් පොඩි inquiry එකක් තිබුනනෙ shanghai museum එකේ mission එක ෆේල් උන එක නිසා . ඉතින් ඒ නිසා එයාලටත් අවසානයේ එන්න උනේ මෙහෙටමයි.

" සර්ලා මොන පොලිස් ස්ටේශන් එකෙන්ද?? "

වාහනයෙන් ආව තුන් දෙනා අතර සිටිය  ඉහල නිලධාරියා cold aura එකකින් රවාගෙන වගේ ඉදිද්දී ආව අනෙක් ඔෆිසර් කෙනෙක් කතා කලේ පුදුමයෙන් .

" ඇයි ඔයාලට දැනුම් දුන්නා නේද head quarters වලින්..
මේ ඔයාලගෙ අලුත් chief yang sheng .."

" මොනවා!! "
Nanjin නිලධාරීන්ට ඇතිවුනේ සුලුපටු පුදුමයක් නෙවෙයි .

" අපේ අලුත් චීෆ් ආවානේ.. දැන් ටිකකට කලින්..!! "

" ඔව්.. ඒ චීෆ්ගෙ පෙනුමත් ගොඩක් දුරට සර් වගේ. ඒකයි අපිට ගොඩක්ම පුදුම හිතුනෙ.."

ඒ පාර පුදුමය ඇති උනේ වාහනයෙන් ආව තුන්දෙනාට.

" මොකක්ද ඒ කතාව?? "
Yang sheng ඇහුවෙ ටිකක් සැරෙන්.

ඒපාර nanjin ඔෆිසර්ලා ටික කලින් චීෆ් කෙනෙක් ආව කතාව කිව්වා.
ඒක අහපු ගමන් කලබල උන yang sheng පොලිස් ස්ටේශන් එක ඇතුලට යන්න හදනකොට nanjin officers ලා එයාව නැවැත්තුවා..

" සර්..කෝකටත් සර්ගෙ අයිඩෙන්ටිටි කාර්ඩ් එක පොඩ්ඩක් පෙන්වන්න .."

ඒකට නම් yang sheng ට යකා නැග්ගා .. 

" තමුසෙලා ඒ ආව මිනිහාගෙන් අයිඩෙන්ටිටි කාර්ඩ් එක ඉල්ලාගෙන බැලුවද? "

අනික් අය නිහඩ උනා.
ඇත්ත චීෆ්ට වඩා අර බොරු එක්කෙනා හොඳයි කියලා දැනටම සමහර අයට හිතෙන්න පටන් අරන් තිබුනෙ.

" කෝ බලමු cctv රෙකෝඩින්!! "
Yang sheng අණ කලා.

" හරි සර්.."

ඒත් ටික වෙලාවකින් එතන පෙනුනේ කලබලයක්.

" මොකද?? "
Yang sheng රලු හඬින් ප්‍රශ්න කලා

වෙනස් ගිම්හානයක්..                                     A Different  Sumner Where stories live. Discover now