" අර rumor එක මුලින්ම දාපු site එකේ අයිතිකාරයාව හොයාගන්න පුළුවන් වුනා.."
Zhan ට කෝල් කරපු වෙලාවේ එයාගේ මැනේජර් yi chen ඒ ආරංචිය දුන්නේ.
" ඔහ්.. ඒ කවුද?? "
" ඒ yunna province එකේ ඉන්න අවුරුදු විසි අටක විතර එකෙක්. රස්සාවෙන් programmer කෙනෙක්ලු ."
" yunnan ?? ඇයි ඒ මනුස්සයා එහෙම කරලා තියෙන්නෙ?? ඒ ෆොටෝ කොහෙන්ද එයාට?? "
" හෙට legal team එක පොලීසිය එක්ක එයාගෙන් ප්රශ්න කරන්න යනවා. එතකොට ඕවට උත්තර හම්බ වේවි . "
" හ්ම්.. ඒක හොඳයි .."
Zhan කල්පනාකාරී ස්වරයෙන් කිව්වා.
...........💚❤️..........Yunnan province එකේ Harry Xu වෘත්තීයෙන් programmer කෙනෙක් . ඒ නිසා පරිඝණක, අන්තර්ජාල වැඩ ගැන හොඳ දැනුමක් තියෙනවා. එයා company එකක වැඩ කරනවා නෙවෙයි .. Freelancer කෙනෙක් විදිහට තමයි වැඩ කරන්නෙ.
එදා xiao zhan ට ඒඩ්ස් හරි සමාජ රෝගයක් හරි තියෙනවා කියලා මුලින්ම පල කලේ එයා හදපු වෙබ් සයිට් එකකින් තමයි ..
පස්සේ ඒක අයින් කර ගත්තට ඒක හොයාගන්න cyber crime investigator ට පුළුවන් උනා." ඔය බොරු.. මම එහෙම කලේ නෑ.."
ඝන වීදුරු තියෙන ලොකු කණ්නාඩි දෙකක් දාපු , හීන්දෑරි තරුණයෙක් වන Henry Xu චෝදනා ප්රතික්ෂේප කලා.
" ඕවා කියලා වැඩක් නෑ . අපි ආවේ සාක්ශි ඔක්කොම අතේ අරගෙන. "
එහෙම කිව්වේ peter , xiao zhan ගේ ටීම් එකේ investigator .මොකද කලින් xiao zhan ගැන rumor එකක් පලවුන අවස්ථාවල ඒකේ මුල හොයාගන්න බැරිඋන හින්දා මේ පාර නම් ටීම් එක දැල එලාගෙනමයි බලන් හිටියේ.
එදා xiao zhan එක්ක හොස්පිටල් එකට ගිය වෙලාවේ , මැනේජර් yi chen ට දැනුනනේ කවුරු හරි එයාලාව follow කරනවා වගේ..
ඒ නිසා එයාගෙ හිතේ ඇති උන සැකයත් එක්ක ..එයා investigator ට කියලාමයි තිබුනේ වැඩිපුර සැලකිල්ලෙන් ඉන්න කියලා .
YOU ARE READING
වෙනස් ගිම්හානයක්.. A Different Sumner
FanfictionA close to real life yizhan / zhanyi fanfiction අපි දන්න 2018 TU රූගත කල ගිම්හානය නෙවෙයි .. මේක වෙනස් ගිම්හානයක කතාවක්... Start - 07-may - 2024