71. Back to work

165 37 44
                                    

Li wei ඉන්නෙ පඹගාලක පැටලිලා වගේ කරකියා ගන්න දෙයක් නැතුව ..
USA වල මයික් ඇඩම්ස්ට ආරංචිය ලැබිලා ten views of lingby rock තියෙන්නෙ nanjing වල presidential palace එකේ කියලා . ඉතින් සති දෙකක් ඇතුලත ඒක ලබා ගත්තොත් කලින් පොරොන්දු උන ගාන වගේ දෙගුණයක් ගෙවනවා කියලා.
ඉතින් li cheng ගේ බලාපොරොත්තුව අලුත් ජූනියර් ටීම් එකත් එක්ක එකතු වෙලා ඒක ගන්න..

පහුගිය දවස් වල li wei ත් ජූනියර්ස්ලා තුන් දෙනාව train කරන්න සහභාගි උනා තමයි . ඒ වැඩ වලින් li wei ට පරණ උද්‍යෝගයත් දැනුනා තමයි .. ටිකෙන් ටික clumsy පොඩි උන්ගෙ දක්ශතා වැඩි වෙනකොට සතුටක් දැනුනා තමයි ..

ඒත් .. එයාගෙ අදහසක් තිබුනෙ නෑ ආයෙත් මොනව හරි task එකකට එකතු වෙන්න..
නරකම හීනයකින්වත් හිතුවෙ නෑ ආයෙත් Nanjing වල නම් මුකුත් කරන්න ..

Li wei තමයි breeze කියන්නෙ කියලා දැනගත්තට පස්සේ .. කවදාවත් රස්සාවෙ නොකරපු දෙයක් කරලා ..එයාව නීතියට හසු කරගන්නෙ නැතුව යන්න දීපු yang sheng . !!
Li wei ට විතරක් නෙවෙයි එයාගෙ පවුලේ අයවත් බේරලා යැව්ව yang sheng !!

ඉතින් කොහොමද li wei කීයටවත් ඒ වගේ දෙයක් කරන්නේ .ඔය චිත්‍රය තියෙන්නෙ කෙලින්ම පොලිස් දෙපාර්තුමේන්තුව බාරේ තියෙන ගොඩනැගිල්ලක. ඒ කිව්වේ සම්පුර්ණයෙන්ම yang sheng ගේ වගකීම යටතේ.

අනික yang sheng මයි එදා කිව්වෙ presidential palace වල ඒ පේන්ටින්ග් එක තියෙනවා කියලා . ඉතින් yang sheng අනිවාර්යයෙන් හිතයි li wei තමයි ඔත්තුව දුන්නෙ කියලා .
ඊටත් නරකම දේ එයා හිතයිද nanjing වලදි li wei ලං වුනේ ඔය පේන්ටින්ග් එක හින්දා කියලා .

අනික් අතට li chen දැනගත්තා ten views of lingby rock තියෙන තැන මීට කලින් දැනගෙන හිටියා කියලා . Yang sheng නිසා ඕනැකමින්ම ඒක හංගගෙන හිටියා කියලා හිතලා li chen හොඳටම කේන්තියෙන් හිටියේ  .එයා li wei කියන කිසි දෙයක් අහන්න හිතුවේ නෑ.

මම දැන් මොකද කරන්නේ .
Li wei දහස් වාරයක් කල්පනා කලා.

මම yang sheng ට මේක කියන්න ඕනද..
ඒත් එහෙම පාවා දෙන්නෙ කොහොමද මගේ සහෝදරයාව.

අනික් අතට yang sheng කරදරයේ වැටෙනවා බලන් ඉන්නෙ කොහොමද ??

.  ..  ........❤️💚........

වෙනස් ගිම්හානයක්..                                     A Different  Sumner Where stories live. Discover now