එදා රෑ යිබෝ එක්ක මීට කලින් උත්සහ කරලා නැති විදිහට , අලුත් position එකක් try කරන්න හදනකොටම තමයි zhan ගේ මැනේජර් කතා කලේ .
එයා කිව්වෙ හෙට උදේම beijing වලට එන්න කියලා ..
ඒ මොකද..
කටහඬේ නම් තිබුනේ හදිසි බවක්.අද දවසේම උදේ ඉඳන්ම zhan ට සහ යිබෝට chase the breeze රූගත කිරීම් තිබුනනේ.
ඒ අතරේ ඒ investigation වල ඉදිරි කටයුතු ගොඩක් සිද්ධ උනා..ඇත්තටම .. ඒ investigation වල මොනවද උනේ..??
Xiao zhan ගැන මෑත කාලයේ ප්රසිද්ධ උන rumors තුනක් තිබුනා..
Chase the breeze රූගත කිරීම් පටන් ගත්ත දවස් වලම zhang linghe ව පැරිස් වල gucci fashion week එකේදි හමුවුන ෆොටෝස් එක්ක එයා එක්ක සම්බන්ධයක් තියෙනවා කියන එක..
ඊලඟට zhan ගෙ pregnant ex girlfriend zhao li .. තමයි zhan ගේ දැන් girlfriend .. ඒ zhan ගේ බබා කියලා rumor එක..
අන්තිමට හොස්පිට්ල් එකේ ෆොටෝස් එක්ක zhan ට ඒඩ්ස් හරි සමාජ රෝගයක් හරි තියෙනවා කියපු එක...මේ rumors තුනම පලවුනු දවස් වලම henry xu ගේ ගිනුමට එකකට එකක් වෙනස් account තුනකින් සැලකිය යුතු තරම් මුදල් වැටිලා තිබුනා.
ඒ ගැන investigations කරන කොට හොයා ගත්තේ .. Account තුනම අයිති එකම එක්කෙනෙක්ට කියලා ..
ඒ කවුද?,ඒ beijing වල adress එකක් තියෙන කෙනෙක් ..
හොයා ගන්න පුළුවන් උනා ඒ අවුරුදු 46 ක් වන sam jiang කියලා කෙනෙක් කියලා .. එයා ව්යයාපාරිකයෙක්ලු..
කොහොම හරි zhan ගේ lawyer පොලීසියට කරුණු කියලා කියලා කොහොම හරි warrants ගන්න සමත් වුනා ඒ දෙන්නාව අත්තඩංගුවට අරගෙන ප්රශ්න කරන්න ..
ඒක අද weibo එකේ news එකකුත් වෙලා තිබුනා..
මොකද මීට කලින් xiao zhan ගේ ටීම් එක ඕනා තරම් නඩු දාලා තිබුනට කවුරුත් අත්තඩංගුවට අරන් තිබුනෙ නෑනේ..එහෙම අත්තඩංගුවට ගත්ත එකට xiao zhan ගෙ ෆෑන්ස්ලා වන xfx ලා නම් කිව්වේ හොඳ වැඩේ කියලා .. ඒ වගේ ජරා වැඩ කරන මිනිස්සුන්ට හොඳ දඩුවම් දෙන්න ඕනා ..
ඒත් zhan ගේ haters ලා ඒ අත්තඩංගුවට ගැනීම ගැනත් එක එක ඒවා කිව්වා.. හරි හැටි සාක්ශියක්වත් තියෙනවද ඔය remand කලාට,? එයාලා ඇහුවා. අනික henry xu ගේ කකුලේ ආබාධිත බවත් එයාලගෙ අනුකම්පාවට හේතු උනා.
YOU ARE READING
වෙනස් ගිම්හානයක්.. A Different Sumner
FanfictionA close to real life yizhan / zhanyi fanfiction අපි දන්න 2018 TU රූගත කල ගිම්හානය නෙවෙයි .. මේක වෙනස් ගිම්හානයක කතාවක්... Start - 07-may - 2024