GASHADOKURO

43 1 0
                                    

Gashadokuro Japoncada starving skeleton yani aç iskelet anla- mına gelir. Oldukça eski bir şehir efsanesi ve bir çeşit Yökai yani kötü niyetli ruhtur.

Gashadokuro, dev iskeletlerin şeklini alan ve ortalama bir insan- dan on beş kat daha uzun bir yaratıktır. Zamanında açlıktan haya- tını kaybeden veya savaşta ölen insanların toplanan kemiklerinden yaratıldığı söylenir. Bu insanlara ait ruhların huzur bulamadıkları ve kızgın oldukları için ölümden sonraki hayata geçemedikleri ri- vayet edilir.

Söylentiye göre bu kişiler düzgün bir şekilde gömülmedik- leri ve adil olmayan yollarla hayatlarını kaybettikleri için birer Yökai'ye yani intikam arayan ruha dönüşürler.

Gashadokuroların gece yarısından sonra etrafta dolaştığı, yalnız gezen kişileri kaçırdığı ve kafalarını ısırarak kanlarını içtiği söylenmektedir. Bu uzun yaratıklar insan eti için bitmek bilmeyen bir açlık hissederler. Kurbanlarını iskelet parmaklarıyla tutar ve sıkarlar.

Bu yaratıklar etrafta olduklarında, yüksek bir çınlama sesi duyulduğu iddia edilir. Bu çınlama sesinin kemiklerin birbirine sürtmesinden kaynaklandığı söylenir ancak Gashadokuro'nun vücudunda çok fazla kemik olduğu için seslerin uzak mesafe- lerden bile duyulduğu ifade edilir. Ondan kurtulmak için tek

yöntemse bu sesi dikkatli dinlemek ve ses yaklaşmadan olabildi. ğince uzağa kaçmak veya saklanmaktır. Gashadokuro ilk defa 1884 yılında "Takiyasha the Witch and the Skeleton Spectre" isimli eserde resmedilmiştir.

 Gashadokuro ilk defa 1884 yılında "Takiyasha the Witch and the Skeleton Spectre" isimli eserde resmedilmiştir

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.
paranormal hikayesi 2   ( ışıl ışık) Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin