Frog Boys
Ailenizden birisi ortadan kaybolsa ne yapardımız? Muhteme- len işi gücü bırakıp bir süre onu ararsınız, bulmaya çalışırsınız. varınızı yoğunuzu ortaya koyarsınız... Peki bu yıllar süren kor- kunç bir maceraya dönüşse ve bir sonuca bağlanamasa...
26 Mart 1991 tarihinde, Güney Kore için ulusal seçim günüy- dü, seçimlerin sorunsuz bir şekilde devam edebilmesi için resmi tatil ilan edilmişti. İşyerlerinin çoğu kapalıydı ve o gün öğrenci- ler de okula gitmiyordu. O zamanlar Daegu bölgesinde yaşayan altı çocuk ise okulda olmadıkları için her zaman, vakit geçirdik- leri Waryong Dağı'ndaki ormanlık bölgeye giderek semender
yumurtası toplamaya karar verdiler. Çocukların isimleri Woo Cheol-won, Jo Ho-yeon, Kim Young-gyu, Park Chan-in, Kim Jong-sik ve Kim Tae-Ryong idi. Bu bölge bilindiği kadarıyla of dukça güvenliydi ve muhteşem bir doğa harikasıydı. Ormanlık alanda akarsular, pek çok farklı bitki örtüsü, ağaçlar ve çiçek ler bulunuyordu, aynı zamanda bölge semenderler gibi pek çok farklı hayvana da ev sahipliği yapıyordu.
Dağlık ve ormanlık alan çocukların yaşadığı yerleşim yerine birkaç kilometre mesafedeydi. Yaşları 9 ila 13 arasında değişen çocuklar sabah dokuz sularında haberleşerek Waryong Dağı'na gitmeye karar verdiler ve kasabanın içinde buluşarak ormana doğru ilerlediler. Günün geri kalanında her şey çok sıradan ve normaldi. Dağın sağ tarafında semender yumurtası aramaya gittikleri göl vardı, sol tarafta ise ordu yerleşkesi bulunuyordu.
Öğlen saatlerinde çocuklardan Kim Tae-Ryong sabah kah valtı etmediği için acıktı ve eve gitmeye karar vererek diğer beş arkadaşının yanından ayrıldı ve burası beş çocuğun canlı görül. dükleri son yer oldu.
Akşama doğru çocuklardan hiçbiri eve dönmemişti, aileler panik içindeydi, çocuklarına ulaşabilecekleri bir telefon yoktu ve nerede olduklarını da tam olarak bilmiyorlardı. Çocuklardan Cheol-won'un annesi öğleden sonra tekvando öğretmeninden bir telefon almıştı. O gün genç çocuğun dersi vardı ancak çocuk hiç gitmemişti, ailenin söylediğine göre bu hiç çocuklarına uygun bir hareket değildi, çünkü oğulları genç yaşta olsa da sorumluluk sahibiydi, okulu ya da derslerini asla aksatmaz hiçbir sınıfı kaçır- mazdı. Bunun üzerine çocuğun babası akşama doğru dışarı çıka rak tüm kasabayı ve çocukların gittikleri dağlık bölgenin girişin aramaya başladı ve o esnada kayıp olan tek çocuğun kendi oğl olmadığını fark etti.
O akşam eve dönmeyen çocukların aileleri kendi araların da kasaba içinde bir ekip kurup çocukların son görüldüğü yer
giderek aramaya başladılar. Ne yazık ki çocuklardan hiçbir iz joktu, aileler akşam saatlerinde karakola giderek beş çocuğun da çocuklarla çok ilgilenmemiş ve göre polis ilk etapta kayıp detaylı bir araştırma çalışması başlatmamıştı. Çocukların 'en basit haliyle' kaçmış ya da oyun oynarken bir yerde saklanmış olabileceklerini söyledi. O gün ye- rel seçimler yapılmıştı, hem medyanın hem de yerel güvenlik bi- rimlerinin gözü kulağı seçimlerden gelecek olan haberlerdeydi. Aradan birkaç gün geçmiş, aileler hiç durmadan dağlık alan- larda ve yaşadıkları yerleşim yerinin etrafında gece gündüz ara- ma çalışmalarına devam etmişlerdi. Polis de civar bölgelerdeki evleri dolaşarak bilgi toplamaya çalışmıştı, aramalara havadan da destek verilmişti. Ancak bu beş çocuğu ne gören ne de duyan ol- muş, hiçbir ize rastlanamamıştı, çocuklar sanki yer yarılıp içine
girmiş, buharlaşarak havaya karışmışlardı. İlk haftadan sonra olay medyanın da dikkatini çekti. Kayıp çocuklarla ilgili haberler ülkenin dört bir yanında tüm haber kanallarında, gazetelerde ve diğer iletişim ağlarında yankılanmış- t. Ve çocuklara Frog Boys yani kurbağa çocuklar ismi verilmişti. Bunun nedeni ise tamamen medyanın yanlış bilgilendirmesin- den kaynaklanıyordu. Çocuklar, dağlık bölgedeki göl kenarına semender yumurtası bulmak için gitmişlerdi, fakat medya bunu semender yerine kurbağa olarak halka yansıtmış ve bu ufak yan- lış anlaşılmadan ötürü tüm vakanın adı "frog boys" olarak anıl- maya başlanmıştı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
paranormal hikayesi 2 ( ışıl ışık)
Terrorbu kitap paranormal hikayesini 2 kitabı olmayan için wattpad te yazmaya başladım +18 korku, endişe, tedirgin hiss lere hissedersiniz