Ed ve Lorraine Warren çifti tarihin bilinen en ünlü para- normal araştırmacıları. Kendilerinin isimlerini belki duymamış olabilirsiniz ama tanık oldukları vakalara ilişkin beyazperdeye aktarılan yapımlara mutlaka denk gelmişsinizdir. Lanetli bebek Annabelle ve Amityville vakasına Paranormal Hikâyeler kitabın- da detaylı değinmiştik, bu kitapta da çiftin diğer ünlü vakalarını inceleyelim.White Lady
Varlığı 1970'li yıllara dayanan Union mezarlığı yer yüzünde- ki en lanetli mezarlıklardan biri olarak kabul edilir. 59. otoyolda arabasıyla seyahat eden birçok kişi geceleri White Lady diye ad- landırılan beyazlar içindeki bir kadının mezarlık etrafında dolaş- tığına tanık oldular. Hatta bazıları sadece tanık olmakla kalmayıp onunla yüz yüze geldi. Kadının otoyolda hızla giden arabaların üzerine doğru yürüdüğü söylendi ve insanlar beyazlar içindeki bu kadına çarptıklarını düşünerek dehşete kapıldılar. Arkalarını döndüklerinde ya da arabalarını durdurduklarında kadın artık orada değildi. Rivayete göre kadın gelinlik benzeri beyaz bir tu- nik ya da elbise giyiyordu.
1990 yılında Ed ve Lorraine Warren çifti olayı kaydetmek için kameralarını mezarlığa kurdular. Hatta Ed orada tam yedi gece geçirdi. Saat 02.40'tan kısa bir süre sonra, ağlayan bir kadının sesi duyulmaya başlandı ve aynı tarif edildiği şekilde kameralara ya- kalanan bir kadın silueti onlara doğru birkaç adım ilerledi. Ed kadına yaklaştığında kadın gözden kayboldu. Warren çifti kadını fotoğraflamayı da son anda başardı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
paranormal hikayesi 2 ( ışıl ışık)
Terrorbu kitap paranormal hikayesini 2 kitabı olmayan için wattpad te yazmaya başladım +18 korku, endişe, tedirgin hiss lere hissedersiniz