Amerika Nash Road'daki kiliseye gidip arabanızın ışıklarını kapatıp üç kere kornaya basarsanız karşınızda beyazlar içinde bir kadın belirir. Bu kadın aslında intikam arayan bir annedir.
Hikâyeye göre kadının bir kızı vardır, kız bir gün eve giderken ortadan kaybolur ve tüm aramalara rağmen bulunamaz. Kızdan geriye sadece bir parça bulunur, bir bacak.
Kızı bir seri katilin öldürdüğü ve bacağını da Nash Road üze- rindeki bu ormana attığı düşünülür, ancak ne katil ne de kızdan geriye kalanlar bulunabilir. Anne ise o gün kızının intikamını alacağına yemin eder ve kızının katilini aramayı asla bırakmaz.
Kadın o kadar üzgündür ve öyle büyük bir intikamla doludur ki, ölümünden sonra bile ruhu kızının katilini aramayı sürdürür. Kızının bacağının bulunduğu yere ne zaman bir araba gelse katili bulma ümidiyle ortaya çıkar.
O yol üzerinde bir kadının dolaştığını gören bazı kişiler elinde opa gibi bir şey tuttuğunu fark etmişlerdir. Bu, aslında kaybetti- i kızının bacağıdır. Kimileri de o yolda üç bacaklı bir kadın gör- üklerini söylemişlerdir, kadın kızından ya da ondan geriye ka- nlardan ayrı kalmamak için bacağı kendi vücuduna dikmiştir.
İç savaştan birkaç yıl sonra geçtiğine inanılan bir başka versiyonda ise Nash Road'da yaşayan bir çiftçi, karısının bir iç savaş gazisiyle ilişkisi olduğunu fark eder. Çiftçi adamın peşine düşüp onu öldürmüş, cesedini atlara bağlamış ve yolda sürükle- miştir. Gazinin vücudunun parçaları, bacağı da dahil olmak üze- re çakıl ve kayalar tarafından parçalanmıştır.
Çiftçinin karısı olanları öğrenince çılgına dönmüş ve kocasını öldürmüştür. Daha sonra sevgilisinin bacağını bulmuş, kendi vücuduna dikmiş ve ardından kendini öldürmüştür.
Hikâyenin daha pek çok farklı versiyonu vardır, herkes baş- ka bir efsaneyi anlatır, başka bir efsaneye inanır, ancak herkesin inandığı tek bir şey vardır, o da Nash Road'un lanetli olduğudur.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
paranormal hikayesi 2 ( ışıl ışık)
Korkubu kitap paranormal hikayesini 2 kitabı olmayan için wattpad te yazmaya başladım +18 korku, endişe, tedirgin hiss lere hissedersiniz