Bir okul otobüsü kayboldu ve içindeki 26 öğrenci canlı canlı gömüldü
Peki nasıl oldu da gün ortasında koca otobüs içindeki öğren-
cilerle birlikte birden yok olup gitti ve bunu kimse fark etmedi.
İnsanlık tarihindeki en büyük kaçırılma vakalarından biri 1976 yılının Temmuz ayında bir yaz okulunda yaşanmak üzereydi, ke- merlerinizi bağlayın çünkü bu hikâye sizi biraz sarsacak!
O zamanlar genç olan James Schoenfield, abisi Richard Scho- enfield ve arkadaşları Frederick Woods, uzaktan sinsice sarı bir okul otobüsünü izliyorlardı. Çocukların üçü de 20'li yaşların
artalarındaydı ve oldukça zengin ailelerden geliyorlardı. Du rumları çok iyiydi, büyük bahçeli, havuzlu evleri ve istemedikleri kadar paraları vardı, ancak bunlar onlar için yeterli değildi. Kendilerini tatmin edecek başka şeyler yapmak istiyorlardı ve yaptılar da. Pek çok kavgaya, olaya, son olarak da araba hırsız- lığına karıştılar ve yakalandılar ve hakim karşısına çıkartıldılar. Ailelerinin varlığı, bağlantıları ve ağzı iyi laf yapan bir avukat sayesinde suça teşebbüslerini tekrarlamamak adına söz vererek serbest bırakıldılar, ancak üçü de adlarını tarihin sayfalarına kor- kunç bir şekilde yazdırmak için gün sayıyorlardı.
O gün okul otobüsünü Frank Edward Ray isimli görevli kul- lanacaktı. Yaşları 5 ila 14 arasında değişen çocukları sabah bir yaz kampına götürecekti. Çocuklar kısa bir yolculuğun ardından kampa vardılar, tüm günü güneşin altında havuzda geçirdiler ve arkadaşlarıyla doyasıya eğlenerek bu çok nadir düzenlenen yaz kampının tadını çıkarttılar. Dönüş yolunda herkes yorgundu, otobüs yola koyuldu, pek trafik yoktu ve bu tam olarak otobüsü kaçırmayı planlayanların istediği bir şeydi.
Üç genç adam kar maskelerini yüzlerine geçirmiş ve beyaz bir minibüsle yolu kapatmışlardı. Sürücü Ed yolun ortasında duran minibüsü görünce yavaşladı ve kornaya bastı, ancak minibüs yol- dan çekilmiyordu. O sırada minibüsün içinden üç kişi indi, elle- rinde tuttukları silahı otobüse doğrulttular. Sürücü koltuğunda oturan kişinin hemen kapıları açmasını, otobüsü geri vitese at- mamasını, aksi takdirde istenmeyen şeylerin olacağını söylediler. Ed önce kapıları açmak istemedi ama adamların çocuklara zarar vermesinden korkuyordu. Kapıları açmazsa kendisini öl-
dürebilir ve yine çocuklara zarar verebilirlerdi, bu nedenle fazla
seçeneği olmayan adam kapıları açmak zorunda kaldı.
Kar maskeli üç kişi ellerindeki silahlarla otobüse bindi. Ço- cuklar akıl almaz bir dehşet içindeydi, kimisi ağlıyor, kimisi şaşkınlıkla olanları izliyor, kimisi de korkudan çığlık atıyordu.
Adamlardan ilki çocuklara kafalarını her zaman aşağıda tutmala- rını söyleyerek bağırmaya başladı. Ed'i sürücü koltuğundan kal- dırıp bir arkasındaki boş koltuğa oturtarak silahını ona doğrult- tu. İkinci maskeli adam sürücü koltuğuna oturdu, üçüncü adam da otobüsün önünü kesen minibüsün içindeydi. Sürücü koltu- ğundaki adam otobüsü çalıştırdı ve otobüs içindeki çocuklar ve onları kaçıranlarla birlikte yola koyuldu, beyaz minibüs de onları takip etmeye başladı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
paranormal hikayesi 2 ( ışıl ışık)
Horrorbu kitap paranormal hikayesini 2 kitabı olmayan için wattpad te yazmaya başladım +18 korku, endişe, tedirgin hiss lere hissedersiniz