Yuba County Five
24 Şubat 1978 Cuma, karlı bir kış günüydü. Sakramentolu Joseph Shones isimli adam Plumas Ulusal Parkı'ndaki orman- lık alanda arabasıyla seyahat ediyordu. Ancak yoğun kar ve hava koşulları nedeniyle Volkswagen marka aracı akşamüstü saat 5 civarında kara saplandı ve stop etti. Etrafta hiç kimse yoktu ve adam en yakın yerleşim yerine kilometrelerce uzaklıktaydı. Ara- badan aşağı inip arabasını iterek karın içinden çıkartmaya çalışsa da nafile. Adam arabasını hareket ettiremediği gibi, yaptığı bu hareket bir çeşit kalp spazmı geçirmesine de neden oldu. Acı içindeki Joseph arabasına döndü, çaresiz adam bir süre sonra kar- şısında iki araba ışığı gördü. Arabaların yanında bir grup adam, bir kadın ve bir bebek silueti gözüne çarptı. Bu kişiler ona doğru yürüyor ve aralarında konuşuyorlardı. Joseph hemen arabadan inerek yardım için bağırmaya başladı. Ancak o anda arabaların ışıkları söndü ve kişilerin aralarındaki konuşma sona erdi.
Sanki hepsi birden ortadan yok olmuş gibiydi. Çaresiz adam arabasına döndü ve beklemeye başladı. Bu, o gün karşılaşacağı tek gariplik olmayacaktı. Bir süre sonra iki fener ışığı arabasının biraz ilerisinde belirdi. Joseph yine arabadan atladığı gibi yar- dım arayışına girişti ancak fenerler bir süre sonra yine söndü...
Ne yapacağını bilemeyen adam en yakın yardım yerinin en az 12 kilometre uzakta olduğunu bilmesine rağmen, zorlu hava şartla- rı altında yürümeye karar verdi. Kısa bir süre sonra 1969 model Mercury Montego marka bir aracın yanından geçti. İçinde hiç kimse yoktu, Joseph bu yüzden umursamadı. Gün ağarana kadar yürümeye devam eden adam sonunda birilerine ulaşmayı başar- dı ve yardım aldı. Yanından geçip umursamadığı o araç bugün bile hâlâ açıklanamamış, tarihin en gizemli vakalarından birine ev sahipliği yapıyordu.24 Şubat 1978... Aynı tarihte, yaşları 24 ila 32 arasında deği- şen beş yakın arkadaş, Jack Madruga, Bill Sterling, Jack Huett, Ted Weiher ve Gary Mathias... Kaliforniya Yuba City'li bu ar- kadaş grubu o gece Kaliforniya Eyalet Üniversitesi'nde bir bas- ketbol maçı izlemek için turkvuaz renkli 1969 model Mercury Montego marka aracın içine doluştular. Araç, o zamanlar bir fir- mada bulaşıkçı olarak çalışan Jack isimli genç çocuğa aitti. Her zaman yaptıkları gibi buluşup birkaç saat zaman geçirip evlerine döneceklerdi ya da en azından öyle umuyorlardı, ancak evrenin kendileri için ilginç bir planı vardı.
Yolculukları sorunsuz bir şekilde geçmiş, çocuklar maç yerine ulaşmış ve akşam 10 civarında tuttukları takımın kazanmasıyla son bulmuştu. Beşi maç sonrası tekrar arabaya binmiş, atıştırma- lık bir şeyler almak için bulundukları mekânın yakınındaki bir benzinliğe uğramışlardı. Birkaç parça kek, çikolata, süt ve içecek almışlardı. Benzinlikteki görevli kapanış saatinde geldikleri için onlara biraz sinirlenmişti. Henüz haberi yoktu, ancak kendisi bu beş çocuğu canlı gören son kişi olacaktı.
Beş genç adam o gece evlerine dönmedi. Bulundukları ko- numa göre oturdukları yer güney tarafındaydı. Onlar hiçbir ta- nıdıklarının olmadığı doğu tarafına gitmeye karar vermişler, Oroville'den Chico'ya doğru arabayla seyahat etmişler sonra da
Oroville'e geri dönmüşlerdi. Daha sonra da Plumas ulusal parkı na girmişlerdi. Kısa bir süre sonra aynı Joseph Shones gibi beşli- nin de arabası kara saplanmıştı. Arabalarını kurtarmak ve belki de bir yardım bulmak umuduyla arabadan dışarı çıkmışlardı. Ancak ondan sonra olanlar oldukça kafa karıştırıcıydı.Çocuklar o gece eve dönmeyince aileleri polisle iletişim kurmaya karar verdi, çünkü hiçbiri geceyi dışarda geçirecek tipler değildi. Eve dönmedikleri gibi bindikleri arabanın nerede olduğu da bir soru işaretiydi. Yuba polis departmanından Yüzbaşı Lance Ayers, çocukları tanıyordu, abisi ve Ted Weihner aynı okula git- mişlerdi, hemen bir arama başlatıldı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
paranormal hikayesi 2 ( ışıl ışık)
Horreurbu kitap paranormal hikayesini 2 kitabı olmayan için wattpad te yazmaya başladım +18 korku, endişe, tedirgin hiss lere hissedersiniz