TED THE CLOWN

5 0 0
                                    

ed bugüne kadar pek çok sahip değiştirmiş bir oyuncak be pekti, sahipleri de kendisini maya çalışmışlardı. pek sevememiş ve hep ondan kurtul-

Yaşı ve çirkin bir görünüşe sahip olan bu bebek internette barkaç ay satışta kalmış ama pek ilgi görmemiş, sonrasında da bu palyaçoyu Ernest adında bir adam satın almıştı. Ernest sonradan bu bebeğin gerçekten lanetli olduğunu ileri sürmüş ve satmak is- temişti, çünkü iddiasına göre artık onunla baş edemiyordu.

Ernest ismindeki adam bu bebeği eve getirdiği anda garip olaylar da beraberinde gelmişti. Bebekle eve girdikleri anda, yıl- lardır yalnız yaşadığı evinde çocuk gülüşmeleri, kıkırdamalar ve bağırışlar duymaya başlamıştı. Bebek üst katta, kendisi alt kattayken üst kattan yürüme ve ayak sesleri geliyordu. Tabii ki Ernest bu olanlara bir anlam verememiş, sadece bebeğin lanetli olabileceğine veya evde bir hayalet ya da paranormal bir çeşit olay yaşanabileceğine inanmamıştı.

Ama bir süre sonra bu çocuk gülüşmeleri ve kıkırdamaları, çığlıklara ve yardım çağrılarına dönüşmeye başladı. Gülme sesle- ri ağlamalara, kıkırdamalar ise nereden geldiği anlaşılmayan hay- kırışlara dönüşmüştü. Ernest iyice korkmaya başlamıştı, çünkü üst kattaki yürüme ve ayak sesleri de değişmişti, artık sadece ses duymuyor, internetten aldığı bu oyuncak bebeği koyduğu yerden
tamamen farklı yerlerde buluyordu. Evin nedenlerinde ved varlarda da anlam veremediği ve daha önceden orada olmayan lekeler oluşmaya başlamıştı, bunlar kan lekelerini andırıyordu Genç adam tabii ki bunları bebeğin yapabileceğine inanmadı.

ğı için, aklını yitirmeye başladığını ya da bir çeşit kriz geçirdiğini, grada olmayan şeyler gördüğünü ya da yokluktan beliren sesler duymaya başladığını düşünmüştü. Bu yaşananların aklının ken disine oynadığı oyunlar olduğunu farz ediyordu. Bunun üzerine olayları biraz daha derinden araştırmaya karar verdi. Bebeği üst kattaki odalardan birinde bir yere koydu ve orayı işaretledi, aşağı indiğinde yine hafif yürüme sesleri geldiğini işitti, hemen yukarı çıkan adam bebeğin olduğu yerden bir-bir buçuk metre kadar

ileri hareket ettiğini gördü, hatta görmekle kalmadı bunu ölçtü. Olaylar bu şekilde gelişince Ernest evden biraz ayrı kalmaya ve ailesinin yanına gitmeye karar verdi. Gitmeden önce de oyuncak palyaço Ted'i, bir koltuğa bağladı. Dört gün ailesinin evinde kalıp kendi evine döndüğünde ise bebek çözülmüş ve yatağa uzanmış şekilde duruyordu. Gözleri kapalı ve derin bir uykuda gibiydi. Ernest'i en çok şaşırtan da bebeğin ayakkabılarının altının aldığı şekildi. Ayakkabıların altı resmen yürümekten aşınmış gibiydi. Aşınmakla kalmamış kenarlarından sökülmüş ve yırtılmıştı. Er- nest bu durumu fotoğraflamayı da başarmıştı.

Bundan sonra da adam evi gezmeyi başlamış ve üst katın kıs- men dağıtılmış olduğunu görmüştü, sanki oyuncak bebek oda oda dolaşıp bir şeyler aramış ya da bir şeyle mücadele etmiş gi- biydi.

Ernest başına gelenlere daha fazla tahammül edemeyerek Ted'in daha önceki sahipleriyle iletişim kurmayı denedi ve be- beği satın aldığı kişiye ulaşmayı başardı. Palyaço Ted dediğinde adamın ilk sözü bebeğin yürüdüğünü söylemek olmuştu. Bir ön- ceki sahip de aynı deneyimleri yaşamış ve ardından bebeği satışa çıkartmaya karar vermiş. Bu arada bir önceki sahip bebeği bir
eskici dükkânından aldığını belirtmiş, onun öncesinde de palya- ço Ted hakkında başka elle tutulur bir bilgi de bulunamamış.

Ernest en sonunda bu bebeği büyük döküm bir kasaya koyup ondan kurtulacağı günü beklemeye başlamış ve ardından bebeği satışa çıkarmış. E-bay'den lanetli eşyaların satıldığı bölümden sa- tışa koymuş ve kısaca başından geçenleri de açıklamalar kısmın- da belirtmiş. Bebeğin ağladığından daha doğrusu kendisinin bir ağlama sesi duyduğundan, belki de oyuncağın bir çocuğun ruhu tarafından ele geçirildiğinden bahsetmiş.

İsmi bilinmeyen birisinin e-bay'deki açık arttırmayla bebeği yüksek bir bedelle satın almış olabileceği konuşuluyor.Ernest aylar sonra, bebeği alan kişinin kim olduğunu kendisinin de bil- mediğini, 10 kişilik profesyonel bir ekibin gelip evden aldığını söylemiş.

Şu an bebek kimin elinde bilinmiyor. Bebeğin içine giren bu paranormal varlığın kim olduğu da bilinmiyor.

paranormal hikayesi 2   ( ışıl ışık) Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin