PULAU UBİN BARBIE

7 0 0
                                    

Birinci Dünya Savaşı esnasında İngilizler pek çok kişiye ve ai suphevle yaklaşıyordu. Bunlardan biri de kızlarıyla birlikte pur da yaşayan verler bu fifliği işleten Alman bir çifti hz ordusundan askerler bu çifti yakaladı çünkü onların ajan bileceğini düşünüyorlardı. Ailenin küçük kızı ise kaçmayı ba şarmıştı.

Ancak kız savaştan kaçmayı başarabilen kişiler kadar şanslı olamayacaktı ve İngiliz ordusundan kaçsa bile doğa anaya yenik düşecekti. Küçük kız koşarken bir uçurumun kenarından düşe rek oracıkta hayatını kaybetti. Kızın cansız bedeni birkaç gün geçtikten sonra bölgedeki çiftçiler tarafından bulunabilmişti, ardından genç kız gömüldü. Kızın anısına Singapur'daki Pulau Ubin isimli adada mabet benzeri bir çeşit tapınak yapıldı. Kızın saçlarından bir tutam da bu mabede bırakıldı.

Dünyanın en hüzünlü ve en lanetli Barbie bebeği diyebilir miyiz?

Bu olaydan bir süre sonra yerel halktan bir kişi gece uyurken çok ilginç bir rüya gördü. Rüyasında uçurumdan düşerek ölen o kız vardı. Kız kendisine bir yere gitmesi konusunda ısrar edi- yordu. Orası Singapur'da bir oyuncak dükkânıydı. Kız adamdan
bir Barbie bebeği almasını istemişti. Adam bu rüyayı üç gece üst

üste görünce ertesi gün kalkıp rüyasında gördüğü dükkânın yo

lunu tuttu. Daha önce bu dükkâna hiç gelmemiş hatta önünden bile geçmemiş olduğu halde dükkân aynı rüyasında gördüğü gibi oradaydı ve kızın istediği bebek de dükkândaydı. Adam bebeği alıp mabette kızın küllerinin olduğu vazonun yanına koydu ve etrafi da camla kapatıldı.

Yerel halk kızın ruhunun bu Barbie bebeğin içinde oldu. ğuna ve onunla bütünleştiğine inanıyordu. Pek çok kişi de bu Barbie'nin lanetli olduğuna, öldükten sonra bir bebek isteyen kı zın ruhunun bir şekilde huzur bulamadığına ya da diğer tarafa geçemediğine inanıyordu. Rivayete göre bazı geceler mabet ve mabedin bulunduğu orman civarında bir ağlama sesiyle beraber, küçük bir kızın hayaletinin görüldüğü halktan bazı kişiler tara fından rapor edilmişti.

Chia Yeng Keng isimli bir gazeteci bazı araştırmalar yapmak ve haber hazırlamak için Singapour'daki bu adaya geldi ve küçük kıza ait olan bu mabedi ziyaret etti. Adam hem İngiliz gazetele- rinde hem de Çin'deki gazetelerde konuyla alakalı haberler yaptı ve böylece konu dünya genelinde de popüler bir hal alarak tanın- maya başladı. Kısa bir süre içinde tüm dünyadan binlerce turist buraya gelip kızı ziyaret ederek, ona minnetlerini sundu. Gelen kişiler kıza ağırlıklı olarak pembe renkli eşyalar getirmeye bugün bile devam ediyorlar.

Kızın ailesine ne olduğu ise hålå bilinmiyor. İngiliz askerler tarafından öldürülmüş olmaları ihtimal dahilindeyken bazı kişi- ler savaştan sonra adaya döndüklerini ve kızlarını ya da kızla- rından geri kalanları bulmaya çalıştıklarına inanıyor. Ancak aile aradaki dil engeli nedeniyle bu konuda başarılı olamayarak kızla- rına ve mabede hiçbir zaman ulaşamamış.

paranormal hikayesi 2   ( ışıl ışık) Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin