TENOME

149 4 0
                                    

The palen man

Avuç içlerinde gözleri olan kör bir adam hakkındaki Japon şehir efsanesi Tenome'nin yani pale man'in aslında hüzünlü bir hikâyesi vardır.

Avuç içlerinde gözleri olan kör bir adam hakkındaki Japon şehir efsanesi Tenome'nin yani pale man'in aslında hüzünlü bir hikâyesi vardır

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.


Efsane şöyle: Soyguncu- lar tarafından saldırıya uğrayan kör bir yaşlı adam vardır. Onu acımasızca dövüp bir tarlada yalnız başına ölüme terk eder- ler. Ölmek üzere yatarken, kör adam öfke ve hüsranla haykırır, "Keşke yüzlerini görseydim! Ama gözlerim göremiyor! Keşke ellerimin avuçlarında gözlerim ol- saydı!"

Böyle bir öfke ve ıstırap içinde ölen kör adam, Tenome adında intikam arayan bir hayalet olarak 22, dünyaya geri döner. İntikam arzu- su o kadar büyüktür ki, kör gözler gider ve avuçlarında yeni bir çif göz belirir.

Ardından Tenome, kendisini öldüren soyguncuları aramak için şehirlerde ve köylerde dolaşmaya başlar. Yürürken ellerini öne doğru uzatarak görebilmektedir. Ancak Tenome, saldırgan- ların yüzünü aslında hiç görememiştir, bu yüzden karşısına çıkan her şeyi öldürür. Elinde gözleri olmasına rağmen, aslında öfkesi onu kör etmiştir.

Bir gece, Japonya'da bir çocuk, arkadaşlarıyla oyun oynarken mezarlığa gitmeye zorlanır. Çocuk mezarlıktan geçerken, aniden karanlıktan yaşlı bir adamın çıktığını görür. Adam yaklaştıkça, çocuk yaşlı adamın kör olduğunu ve avuçlarının içinde gözleri ol- duğunu fark eder. İnanılmaz derecede korkan çocuk olabildiğince hızlı kaçıp bir tapınağa sığınır ve tapınaktaki rahipten kendisine yardım etmesini ister. Rahip ona boş bir sandığın içine girmesini ve saklanmasını söyler, ardından rahip de yakınlarda bir yere saklanır.

Tenome tapınağa girdiğinde, avını aramak için ellerini önün- de uzatarak etrafta dolaşır. Çocuk, gitgide yaklaşan ayak seslerini dinlerken nefes almaya cesaret edemez ve saklandığı o sandığın içine iyice siner. Tenome'nin ayak sesleri bir süre sonra kesilir ve hemen ardından garip bir şapırtı sesi gelir.

Sabah, tüm sesler kesildikten sonra rahip saklandığı yerden çıkar. Çocuğu dışarı çıkarmak için sandığı açar ama gördükleri karşısında dehşete düşer. Genç çocuk ölmüştür. Tenome çocu- ğun vücudundaki tüm kanı ve kemikleri emmiş, geriye gevşek, sarkık derisinden başka bir şey bırakmamıştır.

Bu karakter Japonya'da popüler şehir efsanelerinden biri ola- rak geçer. Daha önce Pan'ın Labirenti isimli filmde de karşımıza çıkmış ünlü bir efsanedir.

paranormal hikayesi 2   ( ışıl ışık) Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin