DANS EDEN SIRP KADIN

22 1 0
                                    

Hikâye ilk olarak bundan yaklaşık dört sene önce Sırbistan'da sokakta dans eden bir kadının görülmesi ve konunun haberlere taşınmasıyla başladı.

Kadın sokak ortasında tek başına dans ediyordu, etrafta ken- disine eşlik eden biri yoktu, söylenene göre müzik de yoktu. Ka- dının üstünde günümüze uygun kıyafetler bulunmuyordu. Ço- ğunlukla Sırp geleneksel kıyafetleri giyiyordu. Kadının dansı da Serbian Kola denilen Sırpların geleneksel bir dansıydı.

Bu kadını gördüklerini söyleyenler ya da onunla bir şekilde karşılaşan kişiler oradan hemen uzaklaşılması gerektiğini, aksi takdirde kadının bir bıçak çıkartıp kendisini rahatsız eden kişile- ri kovalayacağını rivayet ediyorlardı. Olayın ilk popülerleşmeye başladığı zaman 2019 yılıydı. Sırbistan Belgrad'da geleneksel kı- yafetler içinde garip bir şekilde dans eden bir kadının kameralara yansıyan görüntüleri Serbia Today isimli Sırp haber kaynakların- da yayınlandı ve o günden sonra konu bir şehir efsanesi halini aldı.

Sonrasında bu olay unutuldu, taa ki geçtiğimiz aylara kadar. Aradan geçen dört yıldan sonra kadının tekrar görüntülendiği iddia edilen videolar tekrardan sosyal medyada yayınlanmaya başladı.

Bazı kişiler hakkında çok az bilgi bulunan bu kadınla ilgili anlatılan hikâyelerin ve görüntülerin tamamen bir kurmacadan ibaret olduğu savunuyor

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Bazı kişiler hakkında çok az bilgi bulunan bu kadınla ilgili anlatılan hikâyelerin ve görüntülerin tamamen bir kurmacadan ibaret olduğu savunuyor.

Efsaneye göre dans eden Sırp kadın kötü niyetli bir insan ya da varlık. Dancing Lady de denilen bu kadın genellikle ıssız yollarda ve karanlıkta insanların karşısına çıkıyor. Aslında tam olarak karşısına da çıkmıyor, sokakta dans eder bir şekilde görü lüyor. Asıl amacının ise çocukları ya da hamile kadınları kaçır mak olduğunu söyleyenler de mevcut. Eğer dans eden bu kadını görüp yolunuza devam ederseniz ya da ona bulaşmazsanız kadın sizi rahatsız etmiyor, ancak kendisine sataşırsanız ya da yoluna çıkarsanız kadın bir bıçak çıkartıp sizi kovalıyor.

Aynı şekilde yolda birden arabanızın önüne atlarsa dans et- mesi bitene kadar beklenmesi veya oradan uzaklaşılması söyleni- yor. Korna çalmak ya da selektör yapmak gibi dikkatini çekecek herhangi bir şey yapılmaması gerektiği de yine uyarılar arasında.

Aradan geçen bu dört yıldan ve kendisiyle ilgili anlatılan efsa- nelerden sonra dans eden bu kadın tekrar görülmeye başlanmış. 2023 yılı Şubat ayında tiktok platformunda yayınlanan ve bu la- netli dansı edenin aynı Sırp kadın olduğu iddia edilen görüntü- lerin Sırbistan Belgrad'da çekildiği ve dans eden bu kadının bir grup genç tarafından kameraya alındığı belirtildi.

Kadının yüzünün hiçbir zaman kameralara alınamaması ve hep uzaktan çekilmesi aslında durumu garipleştiriyor ve olayın inanılırlığını da yok ediyor.

Tabii ki bu kadının bir çeşit cin, cadı ya da şeytani bir varlık olabileceğini söyleyenler de var, olayın tamamen bir kurmaca- dan ve yalandan ibaret olduğunu söyleyenler de... Gerçek ya da yalan, işin aslı tam olarak bilinmese de, 2023 yılı içinde sosyal medya platformlarında en çok bahsi geçen şehir efsanesi "Dans eden Sırp kadın" olarak adlandırılan bu paranormal varlıktı. Kendisiyle karşılaşmamanız dileğiyle...

paranormal hikayesi 2   ( ışıl ışık) Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin