Dikkat! Bu adamı rüyanızda görmüş olabilirsiniz
2006 yılında, New York'ta ünlü bir psikiyatrın hastası, daha önce hiç görmediği bir adamın devamlı rüyasına girdiğini an- lattı ve adamın yüzünü çizip doktora bıraktı. Birkaç gün sonra, bir başka hasta masada duran çizimi gördü ve bu adamın kendi rüyalarına da girdiğini söyledi. Psikiyatr, bu çizimi başka mes lektaşlarına gönderdi. Birkaç ay içinde bu adamı rüyasında gör düğünü söyleyen dört hasta daha olduğu ortaya çıktı. İlk çizimin yapıldığı Ocak 2006'dan bugüne kadar en az 8.000 kişi dünyanın birçok şehrinde bu adamı rüyalarında gördüklerini iddia etmiş- tir: Los Angeles, Berlin, Sao Paulo, Tahran, Pekin, Roma, Barse- lona, Stockholm, Paris, Yeni Dehli, Moskova belirlenen şehirler- den bazıları.
Olay yayıldıkça This Man yani 'Bu Adam' çizimleri de dünya çapında popülerleşti ve kimse bu adamın kim olduğunu bulama- dı. Hikâyenin detayları thisman.com isimli sitede de yer alıyor. Herkesin rüyasında gördüğü adam ismiyle bilinen hikâye günü- müzdeki en popüler şehir efsanelerinden biri halini aldı. Sosyal medyada pek çok kişi bu gizemli kişi ve hikâyeyle ilgili videolar yaptı ve yazılar yayınladı.
Ancak bu tabii ki bir efsaneden ibaretti ve bu web site- si de hikâye de aslında gerçek değildi. İşin aslı kimse bu adamı
rüyasında görmedi. Çizim Andrea Natella isimli bir adam tara- fından oluşturuldu. Kendisi bir strateji ve pazarlama uzmanı, bu hikâyeyi de yalan bir hikâyenin viral olması için oluşturdu ve iş- ler tam da tahmin ettiği gibi gitti. Uydurma bir hikâye tüm dün- yaya bir efsane adı altında yayıldı ve milyonlarca kişiye ulaşmayı başardı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
paranormal hikayesi 2 ( ışıl ışık)
Horrorbu kitap paranormal hikayesini 2 kitabı olmayan için wattpad te yazmaya başladım +18 korku, endişe, tedirgin hiss lere hissedersiniz