Japonya'da bir köyde tek başına yaşayan yaşlı, zengin ama cimri bir adam varmış. Öyle cimriymiş ki para harcamaktan nef- ret ettiğinden hiç evlenmemiş. Servetine o kadar düşkünmüş ki kendisine bir eş alırsa kadının yemeğini de ödemek zorunda ka- lacağı için para harcama fikri ona hiç cazip gelmemiş ve servetine kimsenin dokunmasını istememiş.
Adam bir gün hiçbir şey yemeyen genç bir kadınla karşılaş mış ve hemen onunla evlenmek istemiş. Genç ve güzel kadın hiç yemek yemediği ve çalışkan olduğundan, cimri adam hayalle- rinin kadınını bulduğu için çok heyecanlanmış. Çift evlenerek birlikte çok mutlu bir şekilde yaşamaya başlamış. Adam bir süre sonra pirinç stoklarının sürekli azaldığını fark etmiş. Karısına sorduğunda ise kadın bilmediğini söylemiş. Adam bu durumdan kuşkulanmış. Bir gün işe gidiyormuş gibi yaparak evden çıkmış ancak kısa bir süre sonra sessizce eve geri dönüp karısını gözet- lemeye başlamış.
Kocasının gizlice kendisini gözetlediğinin farkında olmayan kadın mutfakta işlerle uğraşırken adam dehşet içinde karısını izliyormuş. Karısının başının arkasındaki saç kısmından kafata- sının içinden deforme olmuş korkunç bir ağız çıkmış. Saçlarını dokunaçlar gibi kullanarak avuç dolusu pirinci tutup ağzına götürmüş.
Adam korkudan şoka girmiş ve geri geri giderken yerdeki kavanozlara çarparak gürulimi ve geri gen, kocasının sırrını öğrendiğini fark ederek onü çıkarınca konu boğmaya çalışmış. Adam bir şekilde karısının elsaldırmış valarak kaçmış ve dağlar- da saklanmış. Haftalar sonra cesaretini toplayarak geri dönmeye karar vermiş. Eve geldiğinde, kadının evdeki tüm yemekleri, al. tınları ve değerli olan her şeyi alıp gittiğini anlamış. Yaşlı adam hayatının pişmanlığını yaşamış ve bir daha asla evlenmemiş.
Futakuchi-onna küçücük bir ağzı olan korkunç bir kadındır. Bununla birlikte, başının arkasında, saçlarının altına gizlenmiş, kocaman ikinci bir ağzı daha vardır. Futakuchi-onna'nın kafatası ikiye ayrılarak dudakları, dişleri ve dili ortaya çıkar. Hiç yemek yemiyor gibi görünse de kafasının arkasındaki ağız her zaman açtır ve çok miktarda yiyecek tüketir.Koca ağzın kendine ait bir zihni olduğu, kadınla konuştuğu, ona kin ve tehdit edici şeyler mırıldandığı söylenir. Her ne kadar
kadın masum olsa da bu korkunç ağız devamlı yiyecek talep ede rek kadını tehdit eder ve ona muazzam acı çektirir. Canavar ağız ayrıca kadının saçlarını kontrol edebilir, onu dokunaçlar gibi kullanır, yiyecekleri kapar ve boğazından aşağı bırakır.
Peki, anlatılan efsanelere göre Futakuchi-onna nasıl ortaya çıkmıştır? Çok uzun yıllar önce Japonya'da bir köyde yaşayan bir adamın karısı ölür, adamın küçük bir kızı vardır. Tek başına kızına bakamayacağını fark eden adam yeniden evlenir. Adamın yeni karısı çok kaba ve kibirli bir insandır. Bir süre sonra yeni evli çiftin ikinci bir çocukları olur, başka bir kız. Ancak aile çok yoksuldur ve herkesi beslemeye yetecek kadar yiyecekleri yoktur. Yeni eş, adamın ilk evliliğinden olan kızını aç bırakırken kendi kızını beslemeye devam eder. Zaten güçsüz ve çelimsiz olan ada- mın kızı sonunda açlıktan ölür.
Adam çok sevdiği ilk karısından kendisine emanet olarak bı- rakılan kızı öldüğü için perişan olur ancak bakması ve ilgilenmesi gereken bir ailesi vardır. Çok geçmeden adam bahçede ateş için odun keserken yanlışlıkla baltasını geriye doğru savurur ve bal- ta yeni karısının kafasının arkasına saplanır. Kadın feci şekilde yaralanıp çok kan kaybeder, herkes öleceğini düşünse de kadın mucizevi bir şekilde kurtulur, ama kafasındaki açık yara asla iyi- leşmez. Bunun yerine zaman içinde kocaman dişleri ve dili olan, salyaları akan ve hep aç bir ağza dönüşür.
Kadın muazzam bir acı içindedir ve bunu durdurmanın tek yolu deforme olmuş ağzı beslemektir. Ağız kendini tatmin etmek için giderek daha fazla yiyecek talep eder. Sonunda da ses çıkar- maya ve konuşmaya başlar. Bir gün kadın uyurken, iğrenç ağız kocasıyla konuşur ve kadının yaptıklarını itiraf eder. "Lanetliyim çünkü kızını açlıktan ölüme terk ettim!" der.
Adam kadını terk eder ve o günden beri korkunç ağız beslen- mek için kendine yeni evler ve eşler bulmaya çalışır.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
paranormal hikayesi 2 ( ışıl ışık)
Terrorbu kitap paranormal hikayesini 2 kitabı olmayan için wattpad te yazmaya başladım +18 korku, endişe, tedirgin hiss lere hissedersiniz