1900'lü yıllarda İrlanda'da Flannan Adaları'ndan biri olan Ei- Jean Mor isimli küçük bir adada çalışan üç deniz feneri görevlisi vardı: Thomas, Donald ve James.
Noel'den bir sonraki gün, görevli bir gemi, deniz fenerine malzeme getirmek için yanaştı. Ancak kimse gemiyi karşılama- ya gelmemişti. Gemi düdük çalmıştı ama yine de kimse çıkmadı. Bunun üzerine gemideki çalışanlardan biri araştırmak için deniz fenerine gitmeye karar verdi.
Çalışanların üç ceketinden iki tanesi kayıptı. Yani görevlilerden biri buz gibi havada hiçbir önlem almadan dışarı çıkmıştı. Mutfakta yemek hazırlanmış bir şekilde masada duruyordu ama yenmemişti ve yerde de ters dönmüş bir sandalye vardı. Belli ki deniz feneri görevlilerinden biri alelacele yemek masasını terk etmiş ve yere düşen sandalyesini bile kaldırmamıştı. Deniz fe- nerindeki bu üç kişiden hiçbiri ortada yoktu. Ardından görevli gemiye dönerek kaptana gördüklerini ve kayıp olan deniz feneri bekçilerini rapor etti. Kaptan bu açıklanamayan garip olayla ilgili ana karaya detayları ilettiği bir telgraf çekti ve cevap gelinceye kadar telgrafın başında bekleyeceğini iletti.
Bir süre sonra bekçileri işe alan Robert Muirhead olay yerine gelip bizzat araştırma yapmaya karar verdi. Bekçilerin tuttuğu günlükte bazı garip bulgulara ve yazılara rastladı.
Thomas şu şekilde yazmıştı:"12 Aralık, bugün dışarda daha önce hiç görmediğim kadar korkunç bir fırtına var. James sessizleşti. Donald sürekli ağlıyor."
"15 Aralık, fırtına durdu, deniz sakin, Tanrı her yerde."
Ancak o tarihlerde İrlanda'da bir fırtına olmamıştı, aksine hava oldukça sakin ve yumuşaktı. Bunun yanı sıra yıllarca deniz- lerde ve sert koşullarda çalışmış bu üç bekçinin son derece gü- vende oldukları bir deniz fenerinde olmalarına rağmen fırtınanın dinmesi için dua edip ağlamaları hiç normal gözükmemişti.
Üç deniz feneri görevlisine ne olduğu bugün bile hâlâ bilin- memektedir.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
paranormal hikayesi 2 ( ışıl ışık)
Hororbu kitap paranormal hikayesini 2 kitabı olmayan için wattpad te yazmaya başladım +18 korku, endişe, tedirgin hiss lere hissedersiniz