SKINWALKER & SKINWALKER ÇİFTLİĞİ
Skinwalkerlar kendilerini hayvana çevirebilen ve iyi niyetli ol mayan varlıklardır. Kendilerinin bir çeşit cadı olduğu da rivayet edilir. Haklarında pek fazla bilgi bulunmasa da varlıklarının an- tik çağlara kadar uzandığı tahmin edilir. Kötü enerjilerini ve güç- lü büyücülük özelliklerini etraflarına zarar vermek veya avlan- mak için kullanırlar. Issız karanlık bir ormanda nerden geldiğini bilmediğiniz ürkütücü sesler duyarsanız bunlar bir skinwalker'a ait olabilir. Özellikle gece vakti insanların veya hayvanların yol- larına çıkarlar, hayvanlara ait bazı sesleri de taklit edebildikleri bilinmektedir.
Skinwalkerların bir diğer korkutucu özelliği sadece hayvan- ların değil bazı durumlarda insanların kılığına da girebilmele- ridir. Bazen tanıdığımız bir insanın sesiyle size seslenebilir hat- ta tanıdığınız ve çok yakınınızdaki bir kişinin görüntüsünü de taklit ederek size yaklaşabilirler. Skinwalkerlerın güçlerini asla yi şeyler için kullanmadıkları bilinir. İnsanların yaşadıkları deneyimler ve gözlenlenen olaylar dikkate alındığında çoğunlukla u yaratıkların kurt, çakal, geyik, karga ve baykuş şekline üründükleri tespit edilmiştir ve gerçek formları bilinmez.
Shapeshifting yani şekil değiştirme özelliğine sahip olan bu ya- atıklardan güçlü olanlar kendilerini oldukça iri ve kuvvetli hay- anlara dönüştürebilirken, çok güçlü olmayan ya da büyü gücü
yeterli olmayanların ise dönüşüm esnasında bazı bozukluklar yaşadıkları söylenmektedir. Örnek olarak bazı skinwalkerlar de vasa bir kurt gibi insanların karşısına çıkarken bazıları da dönü şümlerini tam olarak tamamlayamadıkları ya da bir nedenden ötürü lanetlendikleri için ters ayaklar, geriye dönmüş kafa gibi bazı vücut deformasyonlarına uğrarlar.
Skinwalkerların çok hızlı ve iyi koşucular olduğu da bilinir. Bazı ıssız ormanlık alanlarda onlarla karşılaşan kişiler kendilerini takip eden bu hayvan görünümündeki yaratıkların inanılmaz de- recede hızlı olduklarını ve arabayla son sürat gitmelerine rağmen yine de kendilerini takip edebildiklerini beyan etmişlerdir. Yani skinwalkerlardan kaçamazsınız ve sizin karşınıza bir kere çıktı- lar mı -"en azından avlamak için onlardan kurtulamazsınız. Skinwalkerları altetmenin tek yolunun bu kişinin yanı cadının ya da büyücünün gerçek ismini bilmek olduğu söylenir. Aynı şeytan çıkarma ayinlerinde olduğu gibi, iblisin gerçek ismini bilirseniz onu daha kolay altedebilirsiniz.
Eski zamanlarda Amerikan yerlilerinin bu tip büyücülerle bazı ilişkileri olduğu biliniyordu. Onların söylediklerine göre tüm skinwalkerlar zamanında kötü niyetli değilmiş, bazıları bu şekil değiştirme özelliklerini sadece avlanmak ve beslenmek için kullanırlarmış. Zamanla skinwalkerların soyları azalma eğilimi- ne girmiş ve geri kalanlar da kötülük yolunu ve bu özelliklerini insanlara saldırmak için kullanmayı tercih etmiş, topluluktan dışlanarak izole olmuşlar.
Dünyada en çok skinwalker olayının yaşandığı yer ise eski Kızılderili topraklarının olduğu Utah eyaleti olarak bilinir. Utah'ta skinwalker ranch (Skinwalker çiftliği) ya da sherman ranch olarak bilinen bir çiftlik vardır, bölge oldukça geniştir ve 512 dönümlük bir arazi üzerindedir. Bölgede yıllardır gizemi çö- zülemeyen yüzlerce olay yaşanmıştır, ortadan kaybolan hayvan- lar, açıklanamayan ışıklar, paranormal olaylar, çiftlik içinde ve
etrafında duyulan nerden geldiği bilinmeyen sesler ve dünya dışı varlıkların varlığına ilişkin pek çok olay yaşanmış, kayıt alınmış ve raporlar hazırlanmıştır.
Skinwalkerların geçmişinin iki Kızılderili kabilesine dayan- dığı söylenir: Yuut kabilesi ve Navaho kabilesi. Kabilelerin hü- kümetle yaşadıkları anlaşmazlıklar yüzünden bölgeyi lanetledi- ğine inanılıyor. Bu nedenle bölgede toprağı kazmanın doğru bir fikir olmayacağına ve toprağın rahatsız edilmemesi gerektiğine inanılıyor.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
paranormal hikayesi 2 ( ışıl ışık)
Terrorbu kitap paranormal hikayesini 2 kitabı olmayan için wattpad te yazmaya başladım +18 korku, endişe, tedirgin hiss lere hissedersiniz