Ame-onna'nın hikâyesi Japonya'nın eski hall dinlerine ka uzanmaktadır. Bazı inanışlarda yağmurların, sabahları bulut, geceleri ise yağmur olarak yaşayan ve gökle yer arasında sürekli seyahat eden iyiliksever tanrı ve tanrıçalar tarafından getirildiği söylenirdi. Efsaneye göre bu yağmur getiren tanrıçalardan bazıları vozlaşmış ve kötü niyetli onryōlara dönüşmüştür. Ölümlülerin rasında yaşamak ve onları avlamak için tanrısallıklarını teik dip yeryüzüne gelmişlerdir. Ve onlara Japon efsanelerinde alerk onna adı verilir.
Ame-onna yağmur kadın anlamına gelir ve yine Japon efsane- lerinde geçen kötü niyetli bir varlıktır. Japonya'daki bazı rivayet- lere göre yağmurun yağmasını sağlayan yağmur tanrıları vardır. Ame-onna da çoğu zaman onlarla özdeşleştirilir ancak tanrıların aksine bu varlıklar pek de iyiliksever değildir. Getirdikleri yağ- murlar kuraklık içindeki bir köyü kurtarabilir ya da çiftçilere ser- et getirebilir ama daha kötü bir amaçları vardır, yağdırdıkları ağmur altında, ame-onna yeni doğan kız çocuklarını aramak çin köyleri dolaşır. Eğer o gece doğmuş bir çocuk bulursa, onu kaçırıp başka bir karanlık dünyaya götürür.
Onryő: Japon kültüründe intikam arayan, kötü niyetli ruhlar, varlıklar
Bebekleri kaçırılan annelerin de bazen üzüntü ve çaresizlikten Ame-onna'ya dönüştüğü söylenir. Akıllarını yitiren bu dönüşüm geçirmiş kadınlar, çalınanların yerine yenilerini koymak umu- duyla geceleri ellerinde büyük çuvallarla sokaklarda dolaşırlar. Ağlayan çocukların duyulabileceği evlere gizlice girip onları ge- cenin karanlığında evlerinden çalarlar.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
paranormal hikayesi 2 ( ışıl ışık)
Horrorbu kitap paranormal hikayesini 2 kitabı olmayan için wattpad te yazmaya başladım +18 korku, endişe, tedirgin hiss lere hissedersiniz