1954 yılında bir işadamı Tokyo havalimanında uçaktan iner ve pasaport kontrolüne girer. Havalimanındaki görevli aynı gün içinde yüzlerce kez yaptığı gibi karşısındaki adamın pasaportunu alır ve işlem yapmak için boş sayfalara bakar. Ancak pasaportta bir farklılık vardır, bu, görevlinin daha önce hiç görmediği türde bir pasaporttur, söylediğine göre pasaport mavidir, üzerinde mor desenler vardır. Sadece rengi değil, pasaportun kapak kısmında da bir çeşit çiçeği andıran bir desen bulunur.
Pasaportun sahibi Mr. Suave adında bir adamdır ve adamın anadili Fransızcadır. Görevlinin söylediğine göre adam biraz dal- gın gözükmektedir ve kafası karışmış gibidir. Ancak uzun uçuş yapan çoğu insan bu durumda olduğu için görevli bunu yadırga- mamış ve oldukça normal karşılamış, sadece adamın jetlag nede- niyle böyle davrandığına inanmıştır.
Pasaport görevlisi bu takım elbiseli adamın egzotik ve az bili- nen bir ülkeden gelmiş olabileceğini düşünür ve önündeki minik defteri incelemeye başlar ama pasaport hiçbir şekilde daha önce gördüğü pasaportlardan birine benzemez. Sayfalara baktığında ufak bir şok daha yaşar, adam Taured adında bir ülkeden gel- miştir. Görevlinin kafası iyice karışır, dünyadaki bütün ülkeleri bilmesi belki imkânsızdır ancak Taured adında bir ülke olmadı- ğından emindir. Görevli belki başka bir ülkenin kısaltılmış ya da
kendi dilinde söylenmiş şekli olduğunu düşünür, yine de listeler. den ve sistemden kontrol eder, böyle bir ülke kesinlikle yoktur, en azından bildiğimiz kadarıyla.Adam Taured adında bir ülkede yaşadığı konusunda ısrar. cıdır, hatta bu havalimanına bu sene iki kere gelip, ülkeye giriş yaptığını ve pasaport kontrolünden hiçbir sorun yaşamadan geç. tiğini söyler. Adamın pasaportu verdiği bilgileri de doğrulamak. tadır, pasaportun üzerinde hem Japonya'nın hem de bildiğimiz birçok farklı ülkenin giriş ve çıkış kaşesi vardır. Adam bu durum karşısında oldukça sinirlenmiş, karşısındaki görevlinin bir acemi olduğunu ve şaka yaptığını düşündüğünü iletmiştir. Ülkesinin yani Taured'in bin yıllık geçmişinden ve bu dünyadaki en eski uygarlıklardan biri olduğundan söz etmiştir.
Görevliler bunun bir şaka olduğunu ya da adamın kendileri- ni kandırdıklarını düşünür, fakat ülkenin en güvenlikli yerlerin- den birinde pasaport kontrolü ve gümrükte bu tarz bir şakanın yapılamayacağı da aşikârdır. Adam aşırı strese girmiş ve olanlara da bir anlam verememiştir. Görevlinin söylediğine göre karşısın- daki kişi oldukça ciddidir, şaka yapmıyordur ve aklı da yerinde gibi duruyordur.
Taured ve Andorra
İşin içinden çıkamayan pasaport görevlisi müdürünü çağırır ve kendisine durumu açıklar. Yönetici de kendi kontrollerini yapar ancak sonuç aynıdır, ne Taured diye bir ülke vardır ne de ellerinde geçerli bir pasaport bulunmaktadır. Bunun üzerinde pasaport görevlileri Mr. Suave'yi kenara çekerler ve yetkili birim- lere yani polise haber vermek zorunda kalırlar, ona bir dünya ha- ritası getirerek üzerinde ülkesini işaretlemesini isterler. Adamın okyanus içinde hiç bilinmedik bir yer göstereceğini tahmin eden yetkililer aldıkları tepki karşısında da oldukça şaşırmışlardır, adam Fransa ve İspanya arasında bir yer göstermiştir.
Burası da günümüzde tam olarak Andorra'nın olduğu yerdir. Andorra, resmi adıyla Andorra Prensliği, İber Yarımadası'nda denize kıyısı olmayan bağımsız bir ülkedir. Kuzeyde Fransa, gü neyde ise İspanya ile çevrilidir.Mr. Suave bu durum karşısında çok sinirlenir ve ertesi gün önemli bir toplantısı olduğunu, sadece otele gidip dinlenmek is tediğini belirtir, ancak yetkililerin elinde adamın ülkeye giriş ya- pabilmesi için hiçbir geçerli doküman yoktur. Adamdan kalacağı otelin detaylarını isterler. Adam rezervasyon yaptırdığı otelin adres ve telefon numarasını verir, verdiği bilgiler doğru çıkar, o adreste ve telefon numarasında bir otel vardır ama adamın adına yaptırılan bir rezervasyon sistemlerinde gözükmemektedir. Bu- nun üzerine iyice sinirlenen adam ertesi gün toplantı yapacağı kişiyi aramalarını ister, yine aynı şey olur. Adamın diğer evrakını hatta banka hesaplarını bile kontrol ederler, cebinde bir banka cüzdanı vardır. Polisler o bankayı aradıklarında bu isimde bir müşterileri olmadığı bilgisini almışlardır.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
paranormal hikayesi 2 ( ışıl ışık)
Horrorbu kitap paranormal hikayesini 2 kitabı olmayan için wattpad te yazmaya başladım +18 korku, endişe, tedirgin hiss lere hissedersiniz