THE BACKROOMS

5 0 0
                                    

Her şey 12 Mayıs 2019'da başladı. Anonim bir 4chan' kullanı- cısı, sitedeki paranormal içeriklerin yer aldığı panoda, kendisini rahatsız ettiğini iddia ettiği bazı resimler göndermeye başladı. Kullanıcı, açık sarı bir oda fotoğrafı paylaşmıştı. Başka bir kul- lanıcı ise fotoğraf hakkında şöyle bir cevap yazdı: "Dikkatli de- ğilseniz ve yanlış yerlerde gerçeklik algınızı kaybederseniz, eski, nemli halının kokusundan başka bir şey olmayan arka odalarda, sarı rengin deliliğinde, bitmeyen arka plan makine gürültüsünde, floresan lambalardan gelen rahatsız edici cızırtı sesinin içinde ve yaklaşık altı yüz milyon kilometre karelik rasgele bölünmüş boş odalarda, etrafta dolaşan yakından gelen bir ses duyarsanız, Tan- rı sizi korusun, çünkü o sizi çoktan duymuş demektir."

Bu rahatsız edici hikâyenin ve görsellerin internete düşmesi- nin ardından, birçok kişi backroomsu rüyasında gördüğünden ve yaşadığı deneyimlerden bahsetmeye başladı.

Görülen rüyalar genellikle şu şekildeydi: Kendinizi sarı du- var kağıtları ve sarı halılarla kaplı bir alanda buluyorsunuz. Üst tarafta rahatsız edici bir floresan, arka planda ise azalıp çoğalan bir makine sesi mevcut ve geçtiğiniz her koridor başka bir odaya açılıyor. Oradan başka bir odaya geçiyorsunuz ve oradan başka

1 4chan: genellikle anonim kullanıcılar tarafından İngilizce dilinde kullanılan

resim ve çeşitli yazıların paylaşıldığı bir çeşit forum.
bir odaya... Milyonlarca kilometre karelik alan içinde sadece sarı odalarla dolu bir yer. Bu bir rüya da olabilir, ya da gerçeklikle rüya arasına sıkışmış bir başka boyut.

Backroomstan çıkmak için tek ihtimalin sakin kalmak ve ken dinizi evinizde gibi hissetmek olduğu söylenir, ancak yalnızlığın kendini her an daha da kötü bir şekilde hissettirdiği, sarı duvar kâğıtlarıyla örülmüş ve binlerce metrekarelik küf kokulu bir kağıtda nasıl evinizde gibi hissedersiniz, o da tabi ki büyük bir soru işareti.

Insanlar, backroomsun çok daha derin anlamlar içerdiğini an cak gerçekten içinde bulunmadan da asla bunları bir başkasının anlamayacağı konusunda ısrarcılar. Hatta arka odalarda bulun- duklarını iddia edenler birtakım kurallar ve olasılıklar bile belir. lemiş durumda.

Asla backroomstan kaçmaya çalışmayın.

Oldukça sakin kalın ve panik yaptığınıza dair işaretler sergile- meyin.

Sakın kendinizden başka kişileri aramayın, burada tamamen yalnız olmayabilirsiniz ancak bir başınıza olduğunuzu unut- mayın.

İlk başladığınız noktaya veya giriş yaptığınız yere olabildiğince yakın kalmaya çalışın.

Kesinlikle hiçbir ışık kaynağına direkt olarak bakmayın. Eğer hislerinizi ve algınızı kaybederseniz ve gerçek dışı gibi

hissederseniz onları geri kazanmak için her şeyi yapın, kendinize tokat atıp çimdiklemeniz gerekse bile.

Devamlı saati kontrol edin ve zaman algınızın kaybolmadı- ğından emin olun.

Asla duvarlara dokunmayın, ardından ne geleceğini bilemez- siniz.
Backroomsta gezerken başka bir insanla karşılaşırsanız sakın onlarla iletişim kurmayın ve birbirinizden olabildiğince bir şekilde uzaklaşın.

ve hizh Saniyeleri sayın ve devamlı tekrarlayın. Her 500 saniyeden sonra kim olduğunuzu, nerede olduğunuzu ve nereden geldiği nizi hatırlayın.

Oturun ve herhangi bir yerden bir ses geliyorsa asla oraya git meyin ve sesin kaynağını aramaya çalışmayın.

Unutmayın, eğer kendinizi, hislerinizi ya da zaman algınızı kaybederseniz, ardından her şeyinizi kaybedersiniz. Sakin kala- bilmeniz de en önemli konulardan biridir. Paniğe kapılıp koşma- ya başlarsanız daha en başından kaybedersiniz, çünkü ne kadar koşarsanız koşun binlerce kilometre karelik bu alan asla bitmeye- cek ve içinden çıkılamaz bir labirent haline gelecektir.

Backroomsta kimlerin yaşadığı, o anda sizinle birlikte kimin ya da neyin olduğu asla bilinmemektedir. Bir insan ya da insa- nımsı bir figürle karşılaşırsanız arka odalarda bulunan insanların belirttiği gibi onlarla kesinlikle kontak kurmayın, çünkü karşınız- daki şeyin ne olduğundan asla emin olamazsınız. Karşılaştığınız şey sizin gibi bir insan olsa dahi, yine de iletişim kurmayın çünkü kim olduklarını ve en önemlisi ne kadar uzun zamandır orada olduklarını bilemezsiniz.

Backroomsta zaman biraz garip işler ve işte tam da bu yüzden devamlı olarak saniyeleri saymanız gerekir, çünkü zaman algını- zı yitirirseniz, gerçeklikle olan ilişkiniz de kopacaktır. Hatta arka odalardaki zaman algısının da bizim dünyamızdan farklı aktığı düşünülmektedir.

paranormal hikayesi 2   ( ışıl ışık) Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin