NEFRET & SADAKAT

7.3K 850 1K
                                    


Şükür kavuşturana😍😍😍 inşallah güzel bir bölüm olmuştur uavru kuşlar. Keyifli okumalar. Ne kadar bunu yapmak istemesem de yapmak zorundayım artık. Sınır dolunca yeni bölüm gelecek. Öpüyorum hepinizi.



                        BÖLÜM-37-

                        BÖLÜM-37-

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.









Derya karşısındaki karı kocayı, yüzünde oldukça ölçülü bir tebessümle dinliyordu. Kadehindeki sudan bir yudum alıp önünde zerre tat alamadığı yemeğini de en azından yiyormuş gibi yapmak için sağa sola iteledi.

"Genel Başkan sizden çok umutlu Atilla. Tüm mitinglerinde yanında bulundurması tüm resmi gazetelerin dikkatinde. Kulislerde adınız iktidara yürüyecek parti kadar çok zikrediliyor. Açıkcası bende yeni bir dönem için biçilmiş kaftan olduğunuza dair duyumlar alıyorum. Sen ne diyorsun bu duruma? İktidara yürüdüğünüz bu dönemde milletvekili olmakla yetinecek misin gerçekten?"

Atilla mağrur duruşundan zerre eksiltmeden, biraz da zorlansa samimi denilecek bir tebessümle karşılık verdi tüm övgü dolu sözlere.

"Taktirinizi kazanmak büyük onur müsteşarım. Şu an için önceliğimiz halka sunacağımız hizmetleri en doğru şekilde aktarmak. Kendi adıma planlar yapmayı doğru bulmuyorum. Ülke çok büyük bir ekonomik krizle mücadele ediyor ve bu erken seçimle beraber umutlar dirilmeye başladı. Bizde parti olarak oturacağımız koltuklardan ziyade vaad edilen tüm seçim çalışmalarının kısa sürede halkın hizmetine sunulmasını düşünmeliyiz."

Geriye yaslanıp suyundan küçük bir yudum aldı.

"Sonuçta hiç bir koltuk kalıcı değil sayın müsteşarım. Ama yaptığın hizmetle bir ad oluşturmak yüz yıllarca sizi baki kılar."

Müsteşar uzun zamandır göz hapsinde tuttuğu adamın yüzünü santim santim izledi. Atilla Saruhanlı doğuştan politik bir liderdi. Şu an önceliğinin halka sunulacak hizmeti doğru aktarması gerektiğini söylerken bir yandan da koltuklarda hızla değişen yerlere değinmeyi ihmal etmemişti.

"Çok haklısın Atilla. Seni de görünür kılan sanırım bu özelliğin. Nerde hangi cümleyi kurman gerektiğini çok iyi biliyorsun. Gençliğini ve zekanı bu doğrultuda ilerletirsen eminim değişime giden koltuklardan biri senin için tahsis edilmiş olacaktır."

Müsteşar yanında sıkıntıdan patlamak üzere olduğunu bildiği ama zarafetle onları dinlemeyi bırakmayan eşine tebessüm etti.

"Gece ne kadar güzel ilerlese de oldukça geç oldu. Bizim de Ankaraya bu gece dönmemiz gerekiyor. Ne dersin hayatım, genç nişanlıları başbaşa bırakıp, çıkalım mı artık?"

ZİYANHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin