Benim için oldukça hoş bir bölüm oldu🥹 inşallah beğenirsiniz kuşlar.
Ha birde yıldıza dokunan herkes en az bir yorum yapsa dutluk kıvamındaki kitabım rezidanslarla çevrili bir nimete dönüşebilirdi🥺
Keyifli okumalar🖤🦋
BÖLÜM-20-
Korhan bir kaç derin soluk alıp Ahunun peşinden hızlı adımlarla ilerledi. Bedeni kasılmaktan o an düşünemediği ama şimdi beyninin içinde tıslamaya benzer bir sesle hatırlattığı cümleye konsantre olmuştu.
Üroloji!
Ahu hanım üroloji de yaptığı stajdan bahsederken ona bağıra çağıra söylediği kıskançlık tarafını hiç umursamamıştı anlaşılan. Yan yana yürürken Ahu dümdüz karşıya bakıyordu. Korhan ise sık sık gözünün kenarıyla kızı izliyordu. Kafeye geçip, bir masaya oturduklarında anca yüzüne bakabilmişti.
Korhan bile isteye dik bakışlarını üzerinden çekmedi. Yeterince rahatsız ederse karşılığını alacağını biliyordu. Sonunda da amacına ulaştı.
"Yeter ama!"
"Ne yeter Ahu Nar?"
Kızı gözleriyle taciz ederek, bile isteye rahatsız eden kendi değilmiş gibi soruyor olması Ahunun yüzünde sinirle karışık bir şaşkınlık ifadesi oluşturmuştu.
"Şu gözlerini çek üzerimden! Birine böyle bakamazsın!"
Korhan hiç duyduğu azarı umursamadan yüzünde tebessüme benzer bir ifadeyle geriye yaslanıp bacak bacak üstüne atmıştı.
"Birine değil! Sana bakıyorum, neden sana istediğim gibi bakamayayım ki?"
Ahu onun nasıl bir sırtlan olduğunu öğrenmeye başlamamış olsa sorusunu masum bile bulabilirdi.
"Çünkü rahatsız edici."
Biraz evvel geriye yaslanarak uzaklaşan Korhan şimdi kollarını masaya yaslayıp, Ahuya olabildiğine yaklaştı.
"Sana bakmak en çok benim hakkım Ahu Nar. Yeteri kadar sabırlı davranıp, istediğim gibi izleyemedim seni. Şimdi... En azından kör taklidi yapmayı bırakmışken rahat rahat gözlerini, kaşlarını, ben öperken bana karşılık veren dudaklarını izleyebilirim. Tabi saçların da var. Onlar için ayrı mesai ayırmak istiyorum, uzun sürecekler."
Kızın yüzünü kademe kademe saran kızıllığa dikti bu seferde kehribar harelerini.
Ahuyu sus pus bırakan bu açık sözlülüğü, baş edilemezdi. Birde sürekli öpüşmelerini yüzüne vuruyor olmasının nedenini anlamıyordu sanki. Karşılık verdiğini hatırlatarak bu olanların sadece Korhan tarafından yaşanmadığının altını çiziyordu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ZİYAN
Romance"Benim güzel ateşim... Sana yalan söyledim." Gözleri aralanmış kız, ona anlamak ister gibi bakıyordu. Siyah incilerinden yayılan ışıltı bir kulu kör edecek kadar büyüleyiciydi. "Senden bir şey değil bir çok şey bekliyorum Ahu Nar." "Korhan..." "Seni...