Ben bunlarla ne yapacağım ya🥺hem hep yazasım var onları hemde çok üzüyor bu halleri beni.Keyifli okumalar ballı lokmalar. Bölümümün boynunu bükük bırakmayın.🖤🦋
BÖLÜM-14-
Korhan bir süre daha Ahunun kendine gelebilmesi için suyun altında durmasına yardımcı olmuştu ama aklı hâlâ Ahunun ona söylediği en son cümledeydi.
Çok acı çekiyordu...
Çok fazla acı ve özlemin içerisinde çırpınışını izlemek içinde bir yerde, asla tarif edemeyeceği bir bölgede sızlamaya neden oluyordu.
Ahunun daha iyi olduğunu düşündüğünde onu duştan çıkarmış ve kızın çantasını kurcalamanın çok da etik olmadığı kanısına vararak kendi kıyafetlerinden bırakmıştı yatağın üzerine.
Ahu kapanan kapıyla bedenine sarılmış büyük havluya daha çok sığınmak istedi. Korhan eve doktor çağıracağını söylediği için biran evvel giyinmeliydi ama zerre derman bulamıyordu kendinde. Zor şer Ayaklanıp yatağın üzerindekileri avuçladı. Gri bir eşofman takımı ve paketinin içerisinde duran erkek boxerı istemsiz utandırmıştı.
Onu utandıran çamaşır değildi aslında. Bunu Korhanın düşünme inceliğini göstermiş olmasıydı.
Olabildiğine hızlı giyinip, zorla kaldırıldığı yatağa geri girdi. Çok halsizdi ve uyumaktan başka hiç bir şey istemiyordu.
Tekrar uykuya dalacağı anda alnına soğuk bir elin dokunduğunu hissetti.
"Yine ateşin çıkıyor, sarılma lütfen yorgana. Doktor yolda. "
Korhan kızarmış yüzü ve sıkı sıkı yorganı avuçlayan parmakları izledi bir kaç göz kırpış süresince.
"Ahu Nar... Hadi bana biraz yardımcı ol. Tekrar kötü olacaksın."
"Çok uyumak istiyorum ama."
"Geçecek kelebek. Hadi bırak yorganı."
Biraz zorlayarak yorganı beline kadar indirmişti. Eşofmanının içinde kaybolacağını biliyordu ama kollarını üçe katlayacak kadar büyük olması şefkatle tebessüm etmesine neden oldu.
Çok zaman geçmeden zil çalmıştı ve doktoru odaya yönlendirdi. Kapıya bakmaya gittiği anda Ahu yine yorgana sarılıp, uykuya çekilmişti bile.
Muayene sonrası doktor bir serum başlayıp çıktı odadan. Korhan da son kez kıza bakıp peşine takıldı.
"Kan aldım, tahlil için. Ön muayenede boğazında ve kulağında bir sorun görünmüyor gibi. Ama teni oldukça solgun, kan değerleri çok düşmüş olabilir. Yeterli beslenmiyor da olabilir susuz kalmış gibi duruyor. Enfeksiyon kaynaklı bir ateşlenmeden ziyade psikolojik olabilme ihtimali de var."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ZİYAN
Romance"Benim güzel ateşim... Sana yalan söyledim." Gözleri aralanmış kız, ona anlamak ister gibi bakıyordu. Siyah incilerinden yayılan ışıltı bir kulu kör edecek kadar büyüleyiciydi. "Senden bir şey değil bir çok şey bekliyorum Ahu Nar." "Korhan..." "Seni...