HAYAL&İHTİMAL

11.9K 1K 556
                                    

Bir önceki bölüm ne güzel etkileşim almış bölümümüz🥹 teşekkürler ballarım.inşallah hep böyle devam ederiz🤲🏻

Keyifli okumalar🖤


                             BÖLÜM-26-

                             BÖLÜM-26-

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.













Gün geceye dönmüştü. Korhan yatağında gözleri kapalı olsa da uyumayan kızın her zerresini tarıyor, sanki milimlik bir yer gözden kaçsa haksızlık sayılacakmış gibi özen gösteriyordu.

Ahunun titreyen kirpikleri, dudaklarının kıvrılmasına neden oldu. İkisi de hala çıplaktı. Korhan üşümemesi için üzerini örtse de omuzları ve kolları açıktaydı Ahunun.

İşaret ve orta parmağının sırtıyla omzundan koluna doğru okşayarak kaydırdı elini. Minik ayva tüylerinin diken diken oluşuyla da  uzanıp omzuna bir öpücük bıraktı.

"Uyumuyorsun..."

"Hmmm..."

Ahudan duyduğu mırıltıyla biraz daha yaklaştırdı bedenini yatağın içinde.

"Gözlerini de açmıyorsun..."

"Hmmm..."

Korhan kısık sesle bir gülüşü armağan etti Ahunun kulaklarına.
Bu sefer nefesini teninde hissedecek kadar yaklaştırdı yüzünü Ahunun yüzüne.

"Utanıyor olmazsın benden kelebek?"

Ahunun mahmur bakışları hafifçe aralandı. Korhanın kehribarlarında ki ışıltıda bir süre takılıp kalmıştı.

"Utanmıyorum!"

Korhan burnunun ucuna bir öpücük bıraktı sonra da o öpücüğün diğer eşini çenesine kondurdu.

"Ağrı hissediyor musun Ahum?"

"İyiyim Korhan, inan iyiyim. Bunu üçüncü kez soruyorsun."

"Çünkü benimle konuşmuyorsun."

"Biraz... Yorgun hissediyorum sadece."

Korhan başına yasladığı kolunu çekip Ahunun kafasının altından kaydırdı.  Sonra da onu kendine iyice çekerek koluyla sarmaladı.
Karma karışık olan siyah saçlarını diğer elinin parmaklarıyla tarar gibi düzenlemeye başladı.

"Seni yordum..."

"Hayır! Bunu yapmayacağız!"

"Neyi?"

Korhanın eğlenen sesinden bu sorunun havai bir soru olduğunu tabiki anlıyordu Ahu.

"Utanmazın tekisin!"

"Öyleyim..."

Ahunun başka şeyler de söylemek isteyen dudakları aralansa da ne diyeceğini bilemediği için gerisin geri kapandı.

ZİYANHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin