γερο ξύλο

12.1K 831 16
                                    

"α..." είπα
Πήγα στο σπίτι των παιδιών και πήρα τα πράγματα μου, τα πήγα στο καινούργιο μου σπίτι και τα άφησα, ευτυχώς αυτός δν ήταν σπίτι...άφησα τον Max εκεί και βγήκα έξω, έπρεπε να βρω δουλειά... Αλλά βραδινή γτ το πρωί πρέπει να είμαι στην σχολή καλών τεχνών...Είμαι μια artist woman..
Βρήκα δύο δουλειές αλλά ήταν μια δουλεύεις μια όχι και τα λεφτά δν ήταν κάθε μήνα ... Βρήκα μια τελευταία Καφετέρια αλλά δν προλαβαινα να πάω, έπρεπε να πάω στο σπίτι για να κάνω μια εργασία για αύριο, ανασηκωσα τους ώμους μου και έφυγα..
Πήγα στην πολυκατοικία, μπήκα στο ασανσέρ και ανέβηκα πάνω, άκουγα φωνές αλλά το προσπέρασα, βγήκα από το ασανσέρ σπροχνωντας την πόρτα και είδα μια κοπέλα να κοπανιεται έξω από την πόρτα μου "εεε...συγνώμη... " είπα και την σκουντηξα ελαφρά..."ποια είσαι εσύ???ΒΡΗΚΕ ΓΚΟΜΕΝΑ!! " Σηκώθηκε όρθια και με κοίταξε απειλειτηκα "τι?"
"εσένα βρήκε?" "για μίλα καλύτερα και άσε με να σου μιλήσω!" αρπαχτηκα στο παρατσακ, με εσπρωξε "άντε γαμησου...ΠΕΣ ΜΟΥ ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ!"
Μόλις με εσπρωξε... "κάνε την διαθήκη σου! "
Φώναξα, την έσπρωξα δυνατά και έπεσε κάτω, σηκώθηκε και μου έριξε μια μπουνιά στο δεξί μου μάτι... Σοβαρά?
Αυτή θέλει γερό ξύλο να παίξουμε...!ωραία αφού θες...
Εσφυξα το χέρι μου γροθιά και πήρα φόρα, της έριξα μια μπουνιά με όση δύναμη είχα, έπεσε κάτω και η μύτη της άρχισε να ματωνει "μην με ξανά αγγίξεις" της είπα, την πηδησα και μπήκα μέσα...

Συγκατοικοι...Where stories live. Discover now