Ξαπλωσα στο κρεβάτι μου και κοίταξα το ταβάνι,με είχε πάρει ο ύπνος. . ,είχε βραδιάσει και είχαν περάσει έξι ώρες,δύο κοίταγα το ταβάνι και τέσσερις κοιμωμουν "γαβ γαβ " άκουγα τον Max να έχει λυσαξει, σηκώθηκα πάνω και πήγα να δω τι συμβαίνει, έφτασα στο σαλόνι και ήταν σκοτάδι, άνοιξα το φως και είδα τον Max έξω από την μπαλκονοπορτα να έχει λυσαξει "τι επαθ..."
Ένας άντρας με κουκούλα εμφανίζεται μπροστά μου με ένα μαχαίρι "σκασε και προχωρα "έκατσα στον καναπε "που έχεις τα λεφτά?" με ρώτησε ο κλέφτης "εμ...ατυχησες, δεν έχω λεφτά... "
"θα σε σκοτώσω! " μου φώναξε και κούνησε το μαχαίρι μπροστά μου "περίμενε, σου λέω αλήθεια... Δεν έχω χρήματα! " πραγματικά απορώ ποθ είναι ο Ian, σίγουρα θα είναι έξω...Οκ, τέλος.. Θα με σκοτώσει για λεφτά "μόνο είκοσι ευρώ έχω εκεί στο πορτοφόλι μου" προσπάθησα να του εξηγήσω ότι δν έχω λεφτά "Δεν θα φύγω με είκοσι ευρώ..."
Άφησε το μαχαίρι στην άκρη του τραπεζιού "θα πάρω και κάτι άλλο!" με κοίταξε περίεργα. "
"μα..δεν έχω κάτι!"
Ήρθε πιο κοντά μου και με ξαπλωσε στον καναπε "έχεις.. " "ΦΥΓΕΕΕΕΕΣ ΒΟΗΘΕΙΑΑΑΑΑΑΑ, ΑΦΗΣΕ ΜΕ!! " του έχωσα μια κλωτσιά αλλά αυτός τπτ εκεί...
Έπιασε το σορτσακι μου και πήγε να το κατεβασει, τότε o Ian τον έπιασε από πίσω από τον γιακα και τον έριξε στο πάτωμα "τι κάνεις ρε?!!!" τον κλωτσισε και έπεσε πάνω του