Μετά από λίγο μπήκε μέσα η Sia και έδειχνε πίσω της χωρίς να μιλήσει "αυτός γίνεται καλύτερος κάθε φορά που τον βλέπω!" μου ειπε, κάθισε εκεί που καθόταν ο Ian και σταυρωσε τα χέρια της...
"πες μου!" μου ειπε "τιιιιιιιιιιιιιι?"
"το κάνατε?!" τι?!όχι!!"
"κάντω μαζί του γιατί θα το κάνω εγώ!"
"μαζεψου!!!είμαστε συγκατοικοι... Εξάλλου...μου αρέσει και ο Πέτρος... Μην τον ξεχνάς!" της είπα και Κούνησα το δάχτυλο μου "Πφ!σιγά αυτόν δεν τον θες απλά είναι στο υποσυνείδητό σου επειδή ήταν ο πρώτος σου έρωτας! "
"όχι... Τον αγαπάω..." της απάντησα αλλά δεν ήμουν απολύτως σίγουρη για αυτό...
"Δεν τον αγαπάς, έχεις να τον δεις ένα χρόνο..Απλά ειναξ αυτό που σου είπα!"
Μπορεί και να έχει δίκιο αλλά άμα της πω ότι δεν μου αρέσει θα κολλήσει με τον Ian..."όχι μου αρέσει... Και σταματα αυτήν την συζήτηση εξάλλου ο Ian είναι gay!"
"χαχχα δεν νομίζω..." "αφού είναι!" της απάντησα και χτύπησα το χέρι μου στο τραπέζι "της προάλλες ήταν με κοπέλα!"
Όχ...Αυτό το ξέχασα! "α..Ναι αλλά.. "
"εντάξει σταματαω! " μπυ ειπε πονηρά "ΣΤΑΜΑΤΑ ΤΗΝ ΕΙΡΩΝΕΙΑ!" της φώναξα "τι?μα..δεν είπα τπτ!" "ξέρω τι σκέφτεσαι... Σταματα!!!"
"γίνεσαι υστερικη..! " μου ειπε "εγώ δεν γίνομαι τπτ..." "ο Paul και εγώ θα πάμε διακοπές...!" κατάλαβα ότι ήθελε να αλλάξει κουβέντα για να μην της φωνάζω άλλο αλλά δεν με ενοχλούσε... Καλύτερα, με βόλευε!
"ααα τι ωραία...που?" "λέμε για Μύκονο! "
"γιατί Μύκονο?ούτε κάν...Μπλιαχ! Όλοι οι και καλά γκομενοι εκεί πάνε! "
"ναι αλλά τι να κάνουμε εκεί κερδίσαμε ταξίδι! " "ομγ!! ΤΕΛΕΙΟ! Εσύ το κερδισες??" την ρώτησα "όχι... Ο Paul"
"ουαου!! Μπράβο" μπυ φαίνεται κουλ που κέρδισαν κάτι...