Ήπια λίγο και απλά κοίταζα απέναντι...
"καλημέρα...Μπορώ να έχω έναν καφέ ?" ο Ian ετριψε το κεφάλι του και ήρθε ζαλισμένος πηγαίνοντας πέρα δώθε μέχρι τον πάγκο, κάθισε απέναντι μου, του έβαλα καφέ και του έδωσα την κούπα "ευχαριστώ.. " ήπια μια γουλιά και μετά σταυρωσε τα χέρια του "δεν θυμάμαι τπτ από εχθες...πρέπει να μεθυσα πάρα πολύ!!"
Τι?δεν θυμάται τπτ?νόμιζα... Πφ.. Ξέχασε το καλά το φαντάστηκα εχθές, ήταν μεθυσμένος....Δλδ τι περίμενα?να έρθει και να μου πει ότι μαγαπαει...Χα....ούτε καν! Και ο Νίκος άμα ήταν εδώ θα του έλεγε τα ίδια...
Είμαι ηλιθια, ευτυχώς που δεν έκανα τπτ εχθές μαζί του, δεν θα το άντεχα να ξυπναγε δίπλα μου γυμνός και να φρικαρε...
Η Sia θα μείνει τελικά όλο το καλοκαίρι με τον Paul και θα κάνουν tour σε νησιά... Εγώ, εδώ μόνη μου...Πφ..
Ωραια...
"μακους ?" η φωνή του Ian με επανέφερε στο πραγματικό κόσμο... "Ε?ναι.. Σε ακούω!" του είπα "ωραία...εσύ που θα πας ?" με ρώτησε "Ε?που να πάω δλδ...?!?"
"μαρεσει που άκουγες....Θα πάω με τον Νίκο και τον Λούκας διακοπές σε ένα μήνα , εσύ τι θα κάνεις?" με ρώτησε, τι?διακοπές...
που ?γιατί?πότε?
"θα δουλεύω...Αλλά μπορεί να πάω κάνα δυο μέρες κάπου..Δν ξέρω ακόμα..."
Ήπιε λίγο από τον καφέ του και με κοίταξε λοξα "αν...Θες...μπορείς να έρθεις μαζί μου...Θα μείνουμε στο εξοχικό μου.." μουρμουρισε ενώ έπινε καφέ