ζηλευω?

8.7K 722 5
                                    

Δεν το αντέχω... Νομίζω ότι έχει αρχίσει να μου αρέσει και φοβάμαι....Μπήκα πάλι στο μαγαζί, δεν πρόκειται να χάσω την δουλειά μου, χρειάζομαι αυτά τα χρήματα..
Στις εξίμιση άδειασε όλο το μαγαζί και έμεινα άλλη μισή ώρα για να καθαρισουμε....Ευτυχώς δεν δούλευα στην κουζίνα, δεν ήθελα να πλύνω ποτηρια, τα πόδια μου με είχαν πεθάνει..
Βγήκα από το μπαρ και πήγα στο σπίτι...
Έφτασα σπίτι, έβγαλα τον Max μια πολύ μικρή βόλτα και γύρισα σπίτι...

Νυσταζα πάρα πολύ, πήγα στο δωμάτιο μου και έπεσα στο κρεβάτι.
Ήταν τόσο ωραία, ξεραθηκα... Ααααχ...Ευτυχώς αύριο δεν δουλεύει το μαγαζί....

[...]
Αρκετές ώρες αργότερα

"γειά!" άνοιξα τσ μάτια μου και άκουσα την φωνη του Ian...Χμ...Θα αποχαιρετά την κοπέλα από εχθες, πόσο μαλάκας μπορεί να είναι!!!
Σηκώθηκα από το κρεβάτι και πήρα στο μπάνιο, έβαλα οδοντοπαστα στην οδοντοβουρτσα μου και ετριψα τα δόντια μου,ήμουν τόσο θυμωμενη, ετριβα και ετριβα...
Τοκ τοκ
"τελειώνεις?"
ΒΕΒΑΙΑ ΘΕΛΕΙ ΝΑ ΜΠΕΙ ΣΤΟ ΜΠΑΝΙΟ ΑΦΟΥ ΕΚΑΝΕ ΤΟΣΑ ΜΕ ΑΥΤΗΝ ΣΚΕΦΤΗΚΕ ΝΑ ΠΛΥΘΕΙ ΛΙΓΟ!!
Ξεπλυνα τα δόντια μου και άνοιξα την πόρτα, μου χαμογελαγε, τον κοίταξα θυμωμενα, γύρισα το κεφάλι μου και έφυγα κυρία!
Κάθισα στον καναπε και άνοιξα την τηλεόραση... "έχεις κάτι ?" με ρώτησε ο Ian.. Γύρισα το κεφάλι μου και ήταν πάλι με ρήξη πετσέτα "καταρχάς βάλε μια μπλούζα! " του είπα με ύφος, με αγριοκοιταξε και σήκωσε το φρυδι του "δεν νομίζω να σε ενοχλεί!" μου ειπε και χαμογέλασε "ότι πεις..." ήμουν πολύ θυμωμενη μαζί του..
"εχθές που ήσουν?δεν Γύρισες πίσω??" με ρώτησε και έβαλε τα χέρια του στην μέση του

Συγκατοικοι...Where stories live. Discover now