"δν σε πιστεύω! " του είπα
" άσε με τουλάχιστον να σε πάω σπίτι, είναι αργά! " μου ειπε "ΌΧΙ, ΔΕΝ ΘΈΛΩ...άσε με! " έβαλα την κουκούλα της ζακέτας μου και προχώρησα μέσα στην βροχή "εμ..κοριτσάκι!" ήταν δύο μεθυσμένοι πίσω μου με μπουκάλια μπύρας στο χέρι "πηγαιντε πουθενά να τα πιείτε! " τους είπα και συνέχισα να περπατάω ..
"εγώ λέω να πιούμε εσένα! " είπε ο ένας και ο άλλος γέλασε πολύ δυνατά "θα καλέσω την αστυνομία! " είπα
"δεν χρειάζεται! " ο Ian ήταν πίσω τους " όπα, έχει ένα μανάρι αυτή ρε! " ο ένας σκουντηξε τον άλλον... Και ξανά γέλασαν
"Ian όχι! Έλα να φυγουμε! " του είπα "θα πάτε για σεξ... Κάντε το εδώ, μαναρακι η δική σου!"
Ο Ian έδωσε μπουνιά στον έναν καο ξεραθηκε στο πάτωμα, ο άλλος έριξε μια στον Ian αλλά ο ήταν του έβαλε τρικλοποδια και τον έριξε, μετά έπεσε πάνω του και τον χτύπησε, σηκώθηκε όρθιος και μου χαμογέλασε "θα σε πάω σπίτι " μπυ ειπε, όμως ο άλλος από πίσω του σηκώθηκε μαζί με τον μπουκάλι και πήγε να τον χτύπησει με το δεξί, ο Ian έπιασε το μπουκάλι και το εσπρωξε στον τοίχο και έπιασε το άλλο του χέρι με την μπουνιά, τον κλωτσισε εκεί κάτω και αυτός έπεσε πάλι, το μπουκάλι είχε σπάσει στο χέρι του Ian... "IANNN! " φώναξα και έτρεξα πάνω του "Είσαι καλά?" τσιριξα, τα μάτια μου βουρκωσαν "ναι.. Καλά είμαι " μπυ απάντησε, τράβηξε το χέρι μου από τον τοίχο και το μπουκάλι έπεσε, όμως μερικά κομμάτια έμειναν στο χέρι του, το χέρι του αιμορραγουσε πολύ, δεν μπορούσα να του το δεσω γτ μπορεί τα γυαλιά να εμπαιναν πιο βαθιά, πήραμε το πρώτο ταξί και πήγαμε στο νοσοκομείο..