Ασε με

8.3K 697 3
                                    

Ο κόσμος ερχόταν γρήγορα και το μαγαζί είχε γεμίσει σε λιγότερο από μια ώρα, ήταν κεντρικά και προσεγγιζε κόσμο... Το ποτό εραιε και είχε πολύ φασαρία... Ποτά καο τσιγάρα παντού...
"γειά σας ΤΙ ΘΑ ΠΑΡΕΤΕ?" φώναξα σε δύο αγόρια που καθόταν μπροστά στην μπάρα "χμ..ΜΆΛΛΟΝ ΕΣΈΝΑ.. Χαχχα..."
"Χαχαχχαχα! " γέλασα μαζί τους, δεν μου φάνηκε αστείο αλλά έτσι ήταν η δουλειά..."θέλουμε για αρχή δύο σφηνακια.. "
Έβαλα δύο σφηνακια και τους τα προσφερα... "αλλά δύο!" μου ειπε ο άλλος τύπος, τους ξανά έβαλα και μετά μου ζήτησαν τρεια... Δύο για εκείνους και ένα για εμένα... Έριξα το σφηνακι κάτω, μυριζε οινόπνευμα και δεν πρόκειται να πιω τις μπομπες που σερβιρω...
Συνεχιζα να δίνω πίτα στις σερβιτόρες, εκείνες φόραγαν λιγότερα ρούχα από εμένα, δεν καταλαβαίνω πως μπορούν, εγώ νιώθω γυμνή και με αυτά που φοράω...Αλλά άμα χρειάζεσαι τα χρήματα τι να κάνεις...εχθές έβγαλα σύνολο διακόσια ευρώ...τα πενήντα ήταν τιπς να φανταστείτε...
Ήταν καλή δουλειά...!
Την επόμενη εβδομάδα θα το έχουμε κάθε μέρα ανοιχτό, αν είναι όπως τα σαββατοκύριακα θα το συνεχίσει να το ανοίγει κάθε μέρα ο ιδιοκτήτης αλλά επειδή μερικοί δουλεύουν είναι λίγο επιφυλακτικος... Με την σχολή τέλος.. ΕΠΙΤΈΛΟΥΣ ΚΑΛΟΚΑΙΡΙΙΙΙ!!!
"κοπελιά θες να γυρισουμε μαζί σπίτι?" οι τύποι που εδώ και μισή ώρα δίνω σφηνακια έχουν γίνει πίτα...δεν βλέπουν τπτ μπροστά τους... "όχι ευχαριστώ, θα τα καταφέρω μόνη μου.. "εσκυψα και του απάντησα... "γιατί...  Δεν είμαι ωραίος?" "εμένα προσωπικά δεν μου αρέσεις...." ένα ζευγάρι είχε σηκώσει το χέρι, καθοντουσαν δύο θέσεις πιο κει από εκείνον τον τύπο ή παραγγελία θέλουν ή λογαριασμό, πήγα να φύγω και με έπιασε από το χέρι...
"τι κάνεις Ρε!!!!!!" σχεδόν τσιριξα

Το wattpad μπυ είχε μπλοκάρει και τώρα μόλις ξεμπλοκαρε γιαυτό δν ανεβαζα

Συγκατοικοι...Where stories live. Discover now